NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 23 oktober 2013

Kitty Kai

Goede morgen

Vandaag mag ik weer een kaartje plaatsen,en ondanks dat wij hier niet zo veel aan Halloween doen,kon ik het toch niet laten om een kaartje met dat thema te maken ,want ik vindt het stiekum toch wel heel erg leuk.



Ik heb Kitty Kai van Mo Manning gebruikt,wat een lieffie he!

Hier zijn de kleurtjes:
Huid E00-11-13-15-21 en R02
Pak 100-W3-4-5-7
Haar E35-37-18
Pompoen Y17-YR16-09
YG23-93-97-99
Schaduw C3-C5

Niet zoveel kleurtjes eigenlijk,maar zo leuk om te kleuren!
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden en bedankt weer voor het langkomen en nog een fijne dag verder!!

XXX Heidy

1 opmerking:

Unknown zei

Trick or Treat! Prachtig!