NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 30 oktober 2013

Kerstkaart...

 Goedemorgen copic-fans,

Zoals elk jaar is het voor mij de traditie om veel te laat aan de kerstkaarten te beginnen.
Op vele blogs zie ik ze in sneltempo voorbij komen.
Elk jaar beloof ik mezelf dat ik er vroeg aan begin....tot november dan voor de deur staat en ik besef dat ik nog geen enkel gemaakt heb.
Er zijn dan ook tal van andere leuke kleur- of stempeltechnieken waar ik graag mee speel, ook eens wat anders dan een kaart maken is voor mij een leuke uitdaging. 
Koken en bloemschikken zijn ook mijn favoriete bezigheden, er is zoveel waarmee je je kan ontspannen, alleen de tijd om het allemaal goed te doen ontbreekt me, net zoals bij vele onder ons waarschijnlijk.

Dus dan toch maar een kaartje van mij vandaag.
Mijn eerste easel-kerstkaart!



Zoals jullie al door hebben ben ik helemaal weg van Magnolia, en dus gebruikte ik deze "Tripping Tilda" van de vorige kerstcollectie "A Christmas Story".
Ingekleurd met copics natuurlijk.



De mooie kersttekst komt van bij Elke.


Voor Tilda heb ik deze mooie kleuren gekozen.
Huid; E50,-51,53,
Wangen; E01,-02,
Muts, trui en sokken; BV00,-01,-02,
Broek; RV91,-93,-95,
Bodywarmer; W0,-1,-4
Schaduw; W00,-0,-1,

Ik hoop er dit jaar iemand blij mee te kunnen maken.
Heel veel liefs, 
Celia.

3 opmerkingen:

Margreet zei

wat een prachtig kaartje
mooie kleuren
Groetjes Margreet

Unknown zei

Celia
Het is een plaatje,jou kerstkaart
Veel liefs van marcelline

Unknown zei

Wat een prachtig kaartje!