NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 1 juli 2013

Zomaar een kaartje


Zomaar een kaartje is ook eigenlijk zomaar een kaartje.
Met deze Noor! tekst dus heel toepasselijk voor heel veel
gelegenheden.

Maar voor ik verder ga met de tekst wil ik allereerst
iedereen een hele fijne vakantie toewensen.
Dit is voorlopig even mijn laatste post zie ik zojuist
op de planning eind augustus sta ik pas weer gepland
vandaar mijn goede vakantie wens voor iedereen. 
Alle volgers en alle lezers van dit blog. 
Achter de schermen blijf ik gewoon aanwezig dus ben niet helemaal
weg ;)


Het papier is BoBunny en de bloemen komen bij een hobbywinkel vandaan.
Onder de bloemen heb ik een stukje tule bevestigd en een veer.
De roze bloem zit op een tak met meerdere bloemen, van de tak heb ik 
een bloem losgeknipt en opgeplakt.


De tekst is gestempeld op een Magnolia stans, een label, deze dubbelgevouwen
in de hoek gestoken waar eerst een stuk vanaf gescheurd is. 



Heel vaak blijven heel veel papierblokjes liggen. Een tijdje geleden heb 
ik bedacht om een blokje op te maken en het niet weg te leggen. 
Ik maak dan 6 of 7 kaarten uit het blokje.
Zoek er bijpassende embellishments bij en stempel afdrukjes.
Op de wekelijkse kleur-avondjes kleur ik de afbeeldingen in en bevestig ze definitief
op de kaart.
Omdat ik niet steeds het zelfde papier achter elkaar wil posten, komt
het voor dat een kaart al langer klaar ligt.
Dat is ook met deze kaart het geval.

Ze is natuurlijk gekleurd met Copic Markers
Haar: E59 E37 E35 Y23
Huid: E50 E21 R20
Rok: R81 R83 85
Trui: T2 T4 T46
Stok: E55 E57 E59
Gras:YG61 YG63 YG67


Ook bij deze kaart is weer aan de binnen kant gedacht. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie, vind het altijd
weer leuk te lezen wat je van de kaart vind. 



4 opmerkingen:

tanja zei

Mooi is ie je kaartje Lydia heel de op zet xxxtanja

tanja zei

Mooi is ie je kaartje Lydia heel de op zet xxxtanja

Mojca zei

Waw this is such a stunning card, love the pretty colours. Hugs! Mojca

Heidie zei

wat een mooie kaart. En wat een goed idee om zo wat blokjes papier op te maken. Moet ik ook maar eens gaan doen

liefs Heidie