NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 29 juli 2013

Summer Flower....

Goedemorgen,
Vandaag een kaartje met "Summer Flower Tilda". 
Ik heb gekozen voor kaartvorm gesneden met de silhouette. (Design ID #39775)
Het is al een hele tijd dat ik van plan was om eens een trapkaart te maken maar het kwam er nooit van....bij deze...

De kleine swirl is er eentje van Joy crafts (floral flourishes), en de grote is van Cheery Lynn (Tropical Flourish). De kleine rozenblaadjes zijn met de pons gemaakt.


Het kaartje van de zijkant gezien.


De kleurnummers die ik gebruikt heb voor Tilda krijgen jullie meteen;
Huid: E50,-51,-53, 
E02,-01,-00 voor wangen
Haar: E47,-44,-43,-42,-40,
Groen: YG13,-17,-23,
Kleedje: RV66,-63,-55,-00
Vleugels: Y15,-17,-19 en daarover stickels.

Mij rest er jullie nog een fijne maandag te wensen.
Tot de volgende!
Veel liefs, 
Celia.

4 opmerkingen:

Mojca zei

Waw such a gorgeous card! hugs! MOjca

Unknown zei

Celia
ik vind ze een mooie kaart ,mooie kleuren
veel liefs van marcelline

Margreet zei

Wat een super mooie kleuren en een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Unknown zei

Prachtig die plooien!