NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 28 juli 2013

Snorkelen

Goede morgen

Zo met al dat mooie weer van de laatste dagen leek het me leuk om een waterig kaartje te maken lol
Ik wil jullie laten zien hoe ik een duikbril in kleur en zoals jullie kunnen zien ....ook de rest van de digi
Ga er maar bij zitten want hij is behoorlijk lang!!!



Ik ben begonnen met haar huid en dan begin ik altijd met E13

Dan E11 zoals je ziet laat ik alles achter de bril nog wit

E21,nu ga ik ook aan het witte gedeelte werken


Dan weer met E13

En weer E21

En dan alles met E00

Nu ga ik met B63 de donkere gedeeltes in debril aanzetten


Met B60 maak ik het af,dat is het dan!!


Voor haar badpakje heb ik geel gekozen,lekker zomers,ben begonnen met Y11


Y06


Y02


Y08


Nogmaals Y06


Voor de schaduw,plooien heb ik YR24 gebruikt


Oranje flippers ,begonnen met YR09


YR68


YR16


YR09

Haar haar YR20


YR23


E37


YR23


Snorkel en rest bril B18


B05


En zo is het kaartje uit eindelijk geworden,ik heb nog wat witte stipjes op het badpak gemaakt



En hier nog even een close upje!!

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!!
Bedankt weervoor jullie bezoekje!

XXX Heidy

8 opmerkingen:

rian zei

super kaartje bedankt voor de duidelijke uitleg, wat heb je gebruikt voor die waterdruppels ???
is dat glossy ???
die zijn ook erg leuk erbij.
groetjes rian

Unknown zei

Bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik vind jouw kleurwerk erg mooi!
Liefs, Claudia

corryskaart zei

hoi heidy
wat een geweldig duidelijke uitleg en een prachtig kleurwerk als einddoel!
groetjes van corry

Marit zei

Prachtig!!

Groetjes Marit

Juanita zei

Super zeg, dank je wel voor de goede uitleg!
Liefs Juanita

Alexandra♥ zei

Wonderful coloring Heidy! I like the result a lot!

Алексровер Анна zei

It's great! Thanks for sharing your work!

Unknown zei

Prachtig Heidi!