NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 8 juli 2013

Post Card

Je hebt hem vast al eens voorbij zien komen in blogland: de ansichtkaartstempel met roos van Noor! Design. Het is dan ook een echte beauty en ook ik ben gezwicht... ;-)
 Op mijn kaart heb ik dessinpapier van Marianne Design gebruikt, het bedeltje (een waaier) is daar ook van.
 Je kunt de stempel inkleuren, zoals ik heb gedaan, maar dat hoeft niet eens want hij is van zichzelf ook al mooi. Als je hem bijvoorbeeld stempelt op craft papier kun je hem prachtig gebruiken als achtergrond.
Het inkleuren is niet lastig, want de stempel heeft van zichzelf al zwarte lijntjes waar de schaduwen vallen. Dit zijn de Copic kleuren die ik heb gebruikt:
rood: R39, 37, 35, 32, W5, 3
groen: G29, 26, 24, 12
postzegel: YR14, 12, 20
Het element boven de postkaart heb ik gemaakt met een stans van Noor! Design.
En daarbij past heel goed de stans van Marianne Design, waarmee ik de sierlijke rand heb gemaakt. Eerst stanzen, dan embossen en dan tamponeren terwijl het papier nog in de stans zit.
De oprolroosjes heb ik ook weer met een stans van Marianne Design gemaakt.
Leuk dat je er was vandaag en bedankt voor jullie lieve berichtjes. Tot gauw!

6 opmerkingen:

Malika zei

die roos is zoooo mooi, en de kleuren super

Malika

Heidie zei

wat een schitterende kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt voor de roos.

liefs Heidie

corryskaart zei

Ook ik was verkocht bij het zien van deze prachtige stempel en nu kan ik genieten van een prachtige kaart
Groetjes van corry

celia zei

Knap gedaan Ingrid....mooie kleuren!
Veel liefs, Celia

Ankie vd Polder zei

Ha Ingrid, hij is echt schitterend geworden. Groetjes, Ankie

Yvonne zei

Prachtig!
liefs Yvonne