NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 10 juli 2013

It's summer time....

Hoi lieve allemaal,
Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties op mijn vorig kaartje.
Fijn om lezen!
Wat hebben we nu toch al een aantal dagen een heerlijk zonnig weertje, wat kan ik toch genieten van die warme zonnestralen, je gaat er meteen vrolijk van worden.
Vandaag heb ik dan ook een zomerkaartje voor jullie gemaakt.
Tilda met haar emmertje vol schelpjes komt uit de nieuwste Sea Breeze Collection van Magnolia.
Deze keer heb ik terug voor een easelkaart gekozen.


De kaart heb ik met de Silhouette gesneden, mijn vriendin maakte voor mij deze vorm.


Gebruikte kleuren: 
Huid; E50,-51,-53
Haren; E41,-42,-43,-44 en met Y21 er helemaal over kleuren.
Wangen; E00,-01,-02
Kleedje, strik en flip-flops; B21,-41,-91,-93,-95
Emmer; C1,-3,-5,-7
Schelpjes in emmer; E93,-95,-99


Ook deze mooie schelpen en zeesterren-stempels zitten in de nieuwste collectie.
Voor  de schelpen heb ik de nummers E00,-01,-02 en 44 gebruikt.

  
Voor de zeesterren heb ik E41,-42,-43,-44 gebruikt, net zoals voor de letters "Summer".
Het copic-papier heb ik rond de tekst afgescheurd en met kleurnummer E42 en E44 over gegaan.


Nog een leuke tekst-stempel om het kaartje te laten staan.


Ik wens jullie allemaal nog een fijne warme zomer en je hoort weer snel van me.
Heel veel liefs, 
Celia. 

2 opmerkingen:

Mojca zei

Waw!!!So very pretty. Hugs! MOjca

Marian zei

Prachtige zomerse kaart
Groetjes