NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 31 juli 2013

Greetings to you


Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer aan mij de beurt om een kaart te laten zien die natuurlijk is ingekleurd met de door mij geliefde copic markers!

Het is een kaart geworden met een afdrukje van Mo Manning. Deze zit op een verzamel velletje die Baby fairies heet en wat zijn ze sweet...

Het design papier is van Magnolia en ik ben weg van deze blauw/groene kleur.



De gebruikte copic markers zijn:

Huid: E0000, E000, E00, E11, E13 en R20
Haren: C8, C6, C4, C2 en B60
Kleren: BG70, BG72, BG75 en BG78
Vleugels:Y00O0, BG000 en BG70
Gras: G00, G2, G3, G5. G19, G29
Lucht:B41


De achtergrond heb ik gespoten met de copic airbrush, met bibberhandjes...hihi...want was was ik bang dat het lelijk zou worden...LOL! Het is wel even wennen, maar wel met een ontzettend mooi resultaat en ook veel duidelijker qua kleur. Ik heb niet overal een even dikke laag aangebracht zodat het ook echte wolken lijken.


Natuurlijk weer de nodige mallen gebruikt. Deze keer de leuke vlinders en vlaggetjes van Noor! Design, de wolkjes van Magnolia en achter het afdrukje eentje van Marianne Design



De leuke pocket houder heb ik gesneden met de Silhouette Cameo, super machine is dat!



Verder de nodige 'hebbedingetjes' om mijn kaart te pimpen:-) Papieren onderlegger, kant, lint, plakpareltjes en een metalen corner.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en als er vragen zijn wees zo vrij om ze te stellen!

Een hele fijne dag en tot de volgende keer!


3 opmerkingen:

Lia zei

Prachtig kaartje, mooi ingekleurd,
groetjes Lia

Jolanda zei

Wow wat een schitterend kaartje...TOPPIE
Gr. Jolanda

Unknown zei

Wat een snoepie!