NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 5 juli 2013

Donovan 1 jaar


Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het is er een geworden voor de kleinzoon van mijn vriend want die is 1 jaar geworden 2 Juli.
Heb gekozen voor een digi van Mo Manning en de kaart verder alleen afgemaakt met twee knopen en een strik met label.


De huid heb ik deze gekleurd met de E13 extra om hem iets donkerder te maken dan ik normaal gesproken doe. Nu maar hopen dat Donovan net zo blij is met het treintje dat hij van ons krijgt als het jongetje op het afdrukje.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E13 - E11 - E00 - E000
Haar : N10 - N9 - N7 - N5 - N3 - B60
Kleding : BG78 - BG75 - BG72 - BG11 - BG70 
Kleding rood :C7 - C5 - R29 - R27 - R22 - R21
Blauw: C7 - C5 - B26 - B24 - B21
groen : YG67 - YG09 - YG06
Geel : Y17 - Y08 - Y06 - Y04
Wielen : T8 - T6 - T4
Daken van treintje : YR27 - YR23 - YR21
Achtergrond : G00 - G000 - G0000 - E57 - E55 - E53 - E51

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart, voor de mensen die lekker op vakantie gaan geniet er lekker van en wij die thuis zijn gaan ook lekker genieten van het lekkere weer dat ze eindelijk op geven


4 opmerkingen:

esmee zei

een mooi kaartje

Mojca zei

Oh the colouring is amazing!! Hugs! MOjca

Heidie zei

wat een mooie kaart.

liefs Heidie

Yvonne zei

Hou zo van jou kleurwerk, prachtig!
liefs Yvonne