NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 24 juli 2013

Als van ouds plooien kleuren


Hallo copic fans,

Het is weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien vandaag, het is er een geworden met een digi van Make it crafty. Nou weet ik niet hoe het jullie afgaat om met dit warme weer om te kleuren? Maar bij mij wilde het niet zo lukken tot ik aan deze afbeelding begon, het is dan ook echt een afbeelding voor mij met al die lagen en plooien.


Nou zijner zoveel leuke stempels en digi's tegenwoordig maar ik ga toch weer meer van dit soort afbeeldingen kleuren wat dit is toch wel mijn ding.
Nou hou ik ook wel van een uitdaging en die heb ik ook pas weer gehad "met copic's kleuren op kunstof" maar hoe jullie dat het best kunnen doen laat ik jullie zondag 4 aug. in een tutorial zien, hoop dat jullie dan komen kijken.
Maar goed de kaart hier boven heb ik verder afgewerkt met twee hoekjes een kader om de tekst en die heb ik eerst weer door de melting pot gehaald en gekleurd met Perfect Pearls, een strikje en een paar
roosjes.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : Y26 - Y15 - E50 - YR24 - E37
Blauw : C7 - B79 - B95 - B52
Bruin / Geel : E39 - YR27 - YR24 - YR23 - YR20

Hoop dat ik jullie toch weer heb kunnen inspireren met mijn kaart, geniet allemaal van het mooie weer.

Groetjes Wenda



6 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Mooie kleuren bij elkaar en mooi ingekleurd.

Ink before you think 😀 zei

Wow, wat een geweldig knap stukje werk!

Ink before you think 😀 zei

Wow, wat een geweldig knap stukje werk!

Malika zei

dit is echt een echt perfect kaartje,en de plooien zijn zo moooi ingekleurd.
ik zal het eens goed bestuderen en zelf trachten zo plooien in te kleuren

Groetjes Malika

Unknown zei

Prachtig Wenda!

jean zei

Wat een schitterend gekleurd kaartje