NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 13 maart 2013

Winnaars 2 kaartjes Knotsgekke Kaartendagen

Hallo,


ik ben blij dat  ook hier zelfs 11 personen, blij kan maken met 2 (2 x1)kaartjes.
 Ik schrijf hieronder de namen van de winnaars.  
Christa
Deborah
Marian
Scraplouise
Margreet
Cordine 1x
Dina 1x
Frea
N@tie
Willie
Henny


Dames, proficiat.
Willen jullie zo snel mogelijk je naam, adres, postcode en woonplaats mailen naar: dsprakel@gmail.com. Dan kan ik dit doorsturen naar de beursorganisatie, die stuurt de kaartjes naar jullie op.

Ik hoop jullie te zien.
Ik wil de beursorganisatie bedanken, dat ik deze onder mijn lezers heb mogen verloten.
Manita, dank je!!!!!

Groet Diny

7 opmerkingen:

Christa zei

JIPPIE ! Ik ben 1 van de winnaars ....

Cordine zei

Super leuk!!! Ben ook 1 van de winnaars!

henny zei

super zie dat ik gewonnen heb.
bedankt diny voor de kans

Louise zei

Oooohh, wat super leuk dat ik een van de winnaars ben.

Bedankt LOuise

nettie53 zei

Wow......, geweldig, supper!!!
Ik zie dat ik kaartjes heb gewonnen.
Dank je voor de kans.
Ik heb je een mailtje gestuurd.

Groetjes en tot ziens op de beurs,
Nettie

edwige zei

ik heb niets gewonnen :-( maar het verbaast me want ik win nooit wat met zoiets.. volgende keer beter:-)

Deborah zei

Super geweldig fantastisch !!
Bedankt voor deze kans!!
Natuurlijk gelijk mijn mail verstuurd. Tot zaterdag op de Beurs !!
Liefs, Deborah