NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 24 maart 2013

Video time

Hallo lieve bloggers,

Het blijft maar koud en zo ook vandaag weer, een vreselijk koude dag.
Waarschijnlijk zitten we binnen lekker warm voor kachel
te balen van de kou en wensen we de Zon.

Zag op facebook een bericht voorbij komen

"SMS 
Winter Uit
naar 
3434" 

Dit heb ik natuurlijk direct gedaan, vraag me alleen af of het helpt.

Om de koude dag door te komen heb ik wel een video voor jullie.
In deze video laat ik zien hoe de afbeelding is ingekleurd.
Het is een lange video geworden, het kleuren is versneld omdat de video
anders wel heel erg lang zou worden. 
Om de stilte op te vullen staan er muziekjes onder, is het niet je smaak
zet dan het geluid uit. ;)

Heel veel kijk plezier en ik hoop werkelijk dat je het leuk vind. 


Dit is de kaart


Dit is de kaart geworden.
De afbeelding is van Inky Impressions 
het dessin papier is BoBunny Prairie Chic
De tag is een magnolia die
De paraplu is een stans van Marianne Design en deze heb ik gekregen van Wil de Hoog
gekregen bij de Doe a Ding demo dagen.
Wil dank je voor stans.


De binnenkant van de kaart is ook weer voorzien van dessin papier
Ben weer erg benieuwd wat je van de video vind.
Dank je voor het kijken en het achterlaten van je reactie


9 opmerkingen:

Sinikka zei

Een hele mooie kaart en een super video.
Dank je.
Gr. Sinikka

rian zei

mooie kaart mooi gekleurd ook dank je dt je dit wilde delen.
groetjes rian

Unknown zei

wouw lydia
ik vind een prachtige kaart en prachtige kleuren
het is zeker balen met het slecht weer
echt woor een middag om voor te zitten kleuren
veel liefs van marcelline

Mojca zei

what a pretty card. Lovely colouring and gorgeous embellishment. hugs! Mojca

corryskaart zei

oohh wat heb je dit prachtig gekleurd en duidelijk uitgelegd,dank je!!
groetjes van corry

jannie zei

Hoi Lydia.
Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt,de kleuren zijn ook erg mooi.
Groetjes Jannie.

Marian zei

Prachtig je kaart en je filmpje heel leuk om te zien hoe je moet kleuren
Bedankt
Groetjes

Yvonne zei

Hartstikke mooi, je video ga ik zeker nog kijken maar op deze pc heb ik een kapotte geluidskaart, dus dat schiet niet op!!
liefs Yvonne

alie groen zei



hier kan ik nog veel van leren ben pas begonnen met kleuren


groetjes alie