NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 20 maart 2013

Paaskaart....


Hoi bloggers,
Vandaag krijgen jullie een kaartje van mij.
Het afdrukje is een Freebie van Sherri Baldy en heet Bunny Girls.
Hou je van veel krullen en frullen in haren en kleding, ga dan snel kijken ze heeft erg leuke digi's.


Het is een niet alledaags Paas-kaartje, maar hou wel van eens wat anders.


Voor haar kleedje en beenwarmers heb ik de volgende kleuren gebruikt; RV0000, -91, -93, en -95
Voor de strikken, kousen en sloffen; BG0000, -000, -10, -32, en 34
Huid; E0000, -000, -00, -11
Wangen; E21 en R20
Ogen B21
Muts met oren. BG0000, -10, C1 en 3


Het konijn heb ik in deze kleurtjes gezet.
Voor kleding hetzelfde als voor het meisje,
Snuitje; BG0000, C1 en C3
Wangen; E21 en R20
Ogen; E23


Voor de schaduwen heb ik de W nummers genomen,
Grond; W5, -4, -3, -2, -0
Rond de figuren; W1, -0, -00


De bloemetjes kregen dezelfde kleuren als de kleedjes.

Het kaartje heb ik erg kaal gehouden zodat de tekening mooi tot zijn recht zou komen.
Ik hoop jullie aan het kleuren te krijgen met deze toch wel vrolijke kaart.
Heel veel liefs, 
Celia.

10 opmerkingen:

Silvis Kreativstube zei

Liebe Celia,
deine Karte ist wunderschön geworden. Das Motiv ist auch zu schön ich habe es auch gerade verarbeitet. Liebe Grüße Silvi

Sonia zei

What a terrific card ^_^
Fabulous image^_^
Have a lovely day,
Sonia

Hetty zei

Het is inderdaad dan anders. Wel heel mooi, prachtig gekleurd ook!

esmee zei

een lief kaartje

Marian zei

Heel mooi en lief de kaart
Groetjes

Unknown zei

celia
ik vind een schattig kaart ,mooie lentekleuren
veel liefs van marcelline

Mojca zei

oh waw the colouring is just stunning. hugs! Mojca

Crealin zei

Waaaw zo mooi ingekleurd, knappe kleurtjes, kortom een schitterend paaskaartje!

Dikke x,

Lins x

Karla zei

Gorgeous!! :o)

Yvonne zei

Geweldig mooi! Wat een ontzettend leuke digi is dit. Ik ga er zo gauw eens kijken.
liefs Yvonne