NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 27 maart 2013

Paashart voor mama


Hallo,

deze twee Magnolia stempeltjes inspireerden me om een MDF hart van LetsGetsBizzee te versieren.
Dit kan ik mijn kleinkinderen komende zondag met Pasen aan hun mama laten geven, ik hang er dan nog een zak met paaseitjes aan.


Ik heb eerst de buitenrand een likje witte verf gegeven. Toen het hart uit Pionpapier geknipt en met ModPodge opgelijmd, ik breng ook altijd een laagje ModPodge over het papier aan, dan zit het stevig vast en heeft een vernislaagje.
Daarna ben ik begonnen met het versieren, ik had net de mooie nieuwe bloemenstansjes  van Magnolia binnen en heb hiervan de twee grote bloemen gemaakt. 



De letters en de vlaggetjes zijn gemaakt met stansen van Noor!design, de naam van mikjn dochter zit op een plantenstekertje gemaakt met een Doohickey.
De swirls boven en beneden zijn gekocht bij Unique.



Tilda en Edwin zijn gekleurd met Copics.
Huid E000-00-11-13
Haar Edwin E50-51-53
Haar Tilda E21-25-29
broeken: B0000-91-93
Bloesjes: W00-1-3-5
Narcis Y11-15-19-38 en YG03-63-67

Gelukkig zitten er 3 harten in de verpakking, dus ik kan er nog twee maken.
groet Diny

11 opmerkingen:

Sinikka zei

Wat een mooi cadeau en zo gaaf gekleurd.
Gr Sinikka

Heidie zei

wat een mooi kado. Daar zal ze vast en zeker erg blij mee zijn.

liefs Heidie

Lia zei

Schitterend! Wat zullen de kleintjes dit leuk vinden om te geven,
groetjes Lia

KarinsArtScrap zei

een prachtig gedecoreerde hart Diny.

groetjes karin

Mieke zei



Hallo Diny,
In een woord prachtig, zo'n cadeau
krijgen is boffen,de kleinkinderen
zijn rijk met een oma als jij.

kleurige groetjes Mieke Rutjens.

Yvonne zei

Wat een heerlijk en lekker kleurrijk geheel!!! Je kleindochter zal wel heel trots zijn dat ze dit aan mama mag geven!!
liefs Yvonne

Mojca zei

waw beautiful!!!!hugs! Mojca

Sonia zei

Such a gorgeous creation my dear^_^
So beautiful images and lovely embellishments^_^
Hugs,
Sonia

Marian zei

Wat ziet dat er weer mooi uit
Prachtig je creatie en zie de vlg. harten wel op je blog verschijnen.
Groetjes

Unknown zei

diny
een prachtige creatie van jou met alles erop en eraan
ik heb nog oogje tekort en is zoveel te zien ,diny
prachtig!!!!!!
veel liefs van marcelline

esmee zei

een vrolijk kaartje