NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 1 maart 2013

Little winged Friends- Tulip.

Hoi blogmaatjes,
Wat heb ik genoten van jullie reacties op mijn "work-shop op zondag"-blogpost.
Heel erg bedankt hiervoor!
Vandaag, op de eerste dag van een nieuwe maand alweer, terug een kaartje van mij.
Deze keer heb ik een stempel-afdruk ingekleurd van Bildmalarna, is het geen schatje. 
Ze heet "Little winged Friends- Tulip".


De vorm heb ik uitgesneden met de silhouette.

De tag, bloemetjes en blaadjes zijn Doohikeys van Magnolia.

Ik heb een rondje geponst en voor de helft aan de tag geplakt, zo blijft het goed zitten. 

Onder de cirkel een stempeltje met "veel liefs".
 Nog een vlindertje geponst en alles afgewerkt met distress inkt en een clear perlenpen.


Hier zijn weer de gebruikte kleurnummers.
Huid: E50,-51,-53
Wangen: E00,-01,-02
Haren: E30,-31,-33,-34,-35
Kleedje en sokjes: YG91,-93,-95
Schortje: E40,-41,-42
Bloemen: Y00,-02,-17
Blaadjes: YG63,-67
Bloemetje in het haar: R24,-59
  
Wil je wat weten, vraag gerust!
Benieuwd wat jullie er van vinden.
Veel liefs, 
Celia.

6 opmerkingen:

Sonia zei

Just gorgeous card:) Beautiful and sweet image and lovely colors combo:)
Hugs,
Sonia

Mojca zei

Waaaaaaaaaaaw! So pretty! I love the chape and gorgeous spring colours. hugs! Mojca

Sinikka zei

Dit is een hele mooie kaart. Super met deze kleurcombinatie. De vorm van de kaart vindt ik ook heel mooi
Groetjes Sinikka

marian zei

Schitterend , lief kaartje.
Groetjes van marian

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Heidie zei

mooie kaart. Mooi model heb je gemaakt. Moet toch mijn silhouette maar eens meer gaan gebruiken.

liefs Heidie