NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 22 maart 2013

Hoera! 70 jaar



Hallo bloglezer,
Fijn dat je vandaag weer een kijkje komt nemen op ons Copic Marker Benelux Blog.

Deze kaart is een verjaardagskaart voor mijn oom die kort geleden 70 is geworden. Ik heb geprobeerd een mannelijke maar ook heel vrolijke kaart te maken. Nu is die naar mijn idee al vrolijk door de tekst die ik heb gebruikt. De afbeelding is van Just Inklined. Dat zijn erg mooie digitale stempelafbeeldingen. Deze heet Albert.

De rollator heb ik voorzien van een glitterlaagje zodat het net lijkt of het van metaal is, helaas zie je dat op de foto niet echt terug, maar geloof me in het echt dus wel. Ik heb dat gedaan met een Spica pen. die pennen hebben een hele fijne glitter van kleine glasdeeltjes. Ikzelf heb een heuse allergie voor alles wat glitters heeft omdat het aan je huid blijft zitten, dat is dus met deze pennen niet.

De afbeelding heb ik uitgestanst met een Nestabillitie en daarna de stans laten zitten toen ik er met een distress inkt de achtergrond mee ging bewerken, daardoor krijg je dat mooie witte randje.
Ik heb de kaart verder versierd met wat knoopjes, het achtergrond papier komt uit een blok van Papermania.  De tekst heb ik zelf gemaakt in Word en uitgeprint. Aangezien het een mannenkaart is heb ik hem voor de rest heel rustig gehouden zodat de kaart ook echt mannelijk blijft. Die houden meestal niet zo van bloemetjes.


De gebruikte kleuren zijn:
Blouse,pet,schoenen: B91, B93, B95, B97, B99
Rollator: T5, T7, T9 en de spica pen grijs en goud
Huid: E000, E01, E11, E13
Broek, hesje: E51, E55, E57

9 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi Brenda
Een erg leuke mannenkaart en die digi is daar zeker perfect voor ,hihi en je kleurwerk is geweldig mooi
Groetjes van corry

gré zei

wat een geweldig mooi kaartje

groetjes gré

Sonia zei

Just wonderful work my dear and beautiful image chose^_^
Have a sweet day,
Sonia

Mojca zei

So pretty! hugs! Mojca

Marian zei

Je kaart is leuk hahaha mooie tekst en prachtig gekleurd
Groetjes

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt. Die afbeelding is er perfect voor.

liefs Heidie

celia zei

Mooi!!!!!

Yvonne zei

Hoi Brenda, leuk je vandaag ontmoet te hebben! Wat een mooie digi, mooie kleuren!!
groetjes Yvonne

Chantal zei

Wat een geweldige kaart, leuk en vooral mooi!

Groetjes Chantal