NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 15 maart 2013

Hoe houden we het spannend ???



Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het is een geworden voor een stel dat 12 1/2 jaar getrouwd is. Het is een kaartje dat ik in opdracht maakte, hoewel het stel van mij geen vrienden of familie is ken ik ze toch wel een beetje vandaar dat ik dit kaartje maakte ( anders zou ik dat nooit gedaan hebben). Het zijn twee digi's van Saturated Canary, heb een venster uit de kaart gestanst en door het raam zien we eigenlijk een sulletje staan als indiaan dacht ik zo. de Kaart is verder afgewerkt met bloemen, stickles en de tekst "hoe houden jullie dat nou spannend" die uitgeprint is.


En dit is het afdrukje dan als je de kaart opent. Het feestje is al geweest en ze vonden de kaart erg leuk. Probeer altijd weer iets anders te verzinnen dan de standaard kaarten voor zulke gelegen heden. 


De kleuren die ik gebruikt heb zijn : 

Huid : R22 - R20 - E11 -E00 - E000 - E0000
Haar van man : 100 - E49 - E57 - E55 - E53
Haar van vrouw : E59 - E18 - E37 - E35 - E97 - YR31 - E50
Rood : C7 - C5 - R37 - R35 - R32
Groen : C6 - YG67 - YG63 - YG61
Schoenen : E44 - E43 - E42 - E40

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.

Liefs Wenda

6 opmerkingen:

Frouwke zei

Geweldig gevonden! En weer zo prachtig ingekleurd!
grts
frouwke

made by ineke zei

hihihi
wat eluk!
gr ineke

Mojca zei

oh totally gorgeous colouring of the girl's hair!!!! hugs! Mojca

rian zei

wat een leuk kaartje weer wenda enne
het raam valt me weer meteen op erg leuk zo.

groetjes rian

Sonia zei

Hi my dear,your card is just gorgeous ^_^
I like the details and the beautiful image^_^
Big hug,
Sonia

Juanita zei

Hihihihihi, dat is een leuk idee zeg!
Echt super geworden!!!
Liefs Juanita