NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 4 maart 2013

Easter



Hallo bloglezer,
Wat leuk dat je hier weer komt kijken. Bedankt voor alle reacties die ik op mijn vorige kaart heb mogen ontvangen. Vandaag heb ik weer een kaart die ik jullie graag wil laten zien.
Ik heb wederom gekleurd op stempel linnen, oh, dat materiaal is zo leuk om mee te werken.
Momenteel verlang ik (en ik denk jullie ook) enorm naar wat zon in m'n leven. Ik heb daarom een vrolijke lente/paas kaart gemaakt met een afbeelding uit de nieuwste Magnolia collectie.


Ik heb de afbeelding natuurlijk weer gekleurd met de Copics en zelfs op dit stempellinnen van Joy lukt het om te blenden. De staart van de haan heb ik daarom ook in verschillende kleuren gekleurd, het geeft naar mijn idee een heel mooi en natuurlijk verloop van de veren.


Verder heb ik de kaart rustig gehouden, er zit veel kleur in en dacht daarom dat de rest van de kaart niet heel veel nodig had om zo de afbeelding er goed uit te laten komen. Ik heb er een aantal bloemetjes opgedaan, de hoekswirl is van Memory Box, de letters heb ik uit oranje foam gestanst, de alfabetstans is van Go Kreate.

Gebruikte kleuren:
Haren: E21, E23,E27, E29
Huid: E000, E01, E11
Jurk: YG21, YR16, YR18, Y13
Schoenen: YG13, YG17, YG21
Haan: YR16, YR18, YG21, YG17, YG13

Hopelijk breng ik met deze kaart alvast een voorjaarszonnetje in jullie huis. Als de weersverwachtigingen uitkomen zal vanaf vandaag de temperatuur weer boven de 2 cijfers uitkomen!

Bedankt voor alle reacties, tot de volgende keer

Een zonnige groet
Brenda

8 opmerkingen:

Sonia zei

Another beauty here^_^
What a lovely image and gorgeous colouring^_^
Happy week,
Sonia

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje en super mooie kleuren
Groetjes Margreet

Tinie zei

Wat komen de kleuren toch warm over op dat linnen, super!!!

Groetjes Tinie

Mojca zei

Waw she is just gorgeous and the colours are so pretty. hugs! Mojca

Heidie zei

wat een mooie kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt. Dan krijg je toch echt zin in de lente.

liefs Heidie

Aletta zei

Wauw... prachtig ingekleurd.
Groetjes Aletta

Wenda zei

Schitterende kaart brenda en wat een leuke kleueren combie.

Liefs Wenda

Yvonne zei

Wauw, wat een prachtig kleurwerk!
liefs Yvonne