NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zaterdag 30 maart 2013

Feest! Copic bestaat 25 jaar. Candy-time Nog 14 volgers en deze kan eruit

Dit bericht blijft bovenaan staan, scrol naar beneden voor nieuwe post.

Nog 14 volgers en deze kan eruit

Hallo,
iets meer dan 25 jaar geleden verlieten de eerste Copic markers de fabriek van Too Company in Japan.


Vrij snel daarna lukte het de firma Holtz Office Support om importeur voor deze markers voor Europa, Afrika en het Midden Oosten te worden. 
Dat was het begin van een samenwerking die nog steeds bestaat. 

De eerste markers waren de vierkante Copics die er nog steeds zijn en de "echte markers" voor architecten, modeontwerpers, designers overal ter wereld. Na de vierkante marker met een brede en een schrijfpunt kwa m de Sketchmarker met zijn, door ons zo geliefde penseelpunt. Enkele jaren geleden kwam het kleinere zusje voor de hobbymarkt, de Copic Ciao,  beschikbaar. In Nederland worden de Copcis verdeelt door Colourstock Benelux B.V. Daarmee werken wij voor dit blog samen, zij ondersteunen ons bij dit blog.

Copic heeft een heel speciale 25 th Anniversay set op de markt gebracht om het 25 jarig bestaan te vieren. Het bijzondere is dat de markers in chique zwart zijn uitgevoerd  het geliefde ovale model van de Sketchmarker hebben, maar een penseelpunt en een schrijfpunt hebben, ideaal voor journaling. 


Deze sets zijn in beperkte oplage gemaakt en elke set is genummerd, ik zelf heb nr.60 van 3000.

Ik heb een aantal set gekregen die ik aan jullie mag geven. Bij elke 100 nieuwe volgers delen we zo'n super set van 36 markers , winkelwaarde 256,00 euro, weggeven. Dat is toch geweldig!!

De eerste gaat er uit bij 850 volgers, dus doe je best om ons aan volgers te helpen.


Wil je mee doen dan vragen we:
1. Noteer je naam bij Mr. Linky hierboven
2. Je wordt of je was al blogvolger.
3. Je zet deze candy duidelijk zichtbaar op je blog.
4. Dit blog staat zichtbaar op je bloglijst

We hopen dat er veel mee willen dingen naar deze mooie set.
Veel succes, Copic Beneluxteam

*************************
Bezoek ook eens onze Facebook pagina, Copic Benelux,  daar tref je steeds de nieuwste Copicinformatie. We zouden het leuk vinden als je daar vrienden met ons wilt worden. 

90 opmerkingen:

Yvonne zei

Potverdikkeme, dat is nog eens een top Candy, Wat een geweldig mooie set met markers is dit!!!
liefs Yvonne

ЯЯНА zei

Поздравляю с серебряным юбилеем!!!Успехов и творческого процветания!!!

celia zei

Wow wat een prijs!!! Deze zien er super uit! Leuk om je teksten in dezelfde kleur te kunnen schrijven!Ik waag mijn kans met mijn "lucky" nummer vier!
Hartelijke dank voor deze kans!!
Veel liefs en succes aan alle deelnemers!

henny zei

super deze candy..
kan ik mijn collectie uibreiden.
bedankt voor de kans die julie ons bieden.
groetjes henny

Marianne Schut zei

Van harte gefeliciteerd Copic, met jullie 25 jarig bestaan! Wat super leuk dat wij mogen deelmaken van de feestvreugde en kans maken om zo'n geweldige set te winnen! Ik doe gezellig mee hoor, iedereen heel veel succes gewenst! Liefs Marianne

Engelchen zei

Van harte gefeliciteerd met 25 jaar Copicmarkes. Super :)
Op naar de volgende 25 jaar.
Graag wil ik een gokje wagen voor de candy.
Groetjes Geesje

nettie53 zei

o...wow...Dit is geweldig. Deze zou ik heel graag willen winnen, maar dat zou iedereen wel willen :)
Bedank voor de kans.
Groetjes,
Nettie
http://www.nettie53.blogspot.nl

Sieta zei

Wauw, wat een SUPER mooie candy is dit!
Nou 25 jaar is natuurlijk best al heeeeel lang en ik wil graag een gokje wagen want je hebt nooit genoeg copic markers vind ik.

Liefs, Sieta

marian.woolschot zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Frouwkje zei

Wauw!!!!!, wat een supergave candy!! Lijkt me heel handig met de schrijfpunt!
Liefs, Frouwkje

Anoniem zei

Leuke Candy hebben jullie voor 25 jaar bestaan bedacht.
Ik ken Copics pas sinds een jaar. Maar wil ze nooit meer kwijt.
Groetjes, Hanka

Wendy zei

O My God, je zult dit maar winnen, wat een geweldige candy!! Gefeliciteerd met 25 jaar Copic!! Ik was al big fan op facebook maar nu ook hier! Succes!
Groetjes, Wendy

Blankina zei

25 Jaar copics ..heb wat gemist ben nu ongeveer een jaar met copics in de weer, en ik vind ze prachtig om mee te kleuren..
Dit is echt een droom van een candy zet hem meteen op mijn blog hoor, volger was ik al,

Lieve groetjes Blankina

Marian zei

WAUW heb het al op me blog staan
Dit wil iedereen wel winnen.

Gefeliciteerd met jullie 25 jarig bestaan

Hartelijke groet Marian

Sinikka zei

Wauw dat is pas wer een gave candy. Ik doe meteen mee en duim heel hard dat jullie veel volgers erbij krijgen en ik natuurlijk kans maak om te winnen
Gr. Sinikka

leonenkarin.blogspot.com zei

Super!!!! Wat een feest en hoe leuk dat wij mee mogen feesten :D Gefeliciteerd en nog vele jaren gewenst!
Groetjes, Karin

Yvonne B zei

Hoi hoi,

Zow hee 25 jaar Copicmarkers dat is een felicitatie waard met een taart en 25 kaarsjes.
Wel allemaal in een keer uitblazen dan mag je een wens doen.
Met deze candy maak je er geweldig feest van.
Ik heb hem boven aan mijn sidebar gezet zodat iedereen hem kan zien

grtz Yvonne

Aartje zei

Wow 25 jaar, dat is een hele prestatie. Van harte gefeliciteerd en wat een prachtige set kleuren is dit.
Groeten, Aartje

Ria`s Winkeltje zei

Wat een mooie markers zijn dit zeg en wat een prestatie al 25 jaar Copic markers, is best een feestje waard.

Ontzetend gefeliciteerd voor alle medewerkers

Liefs Ria

KarinsArtScrap zei

wowww dat is nog eens een gave candy, super.
Dank je wel voor deze prachtige kans.

groetjes karin

Jolanda zei

Dit is een mega Candy, lijkt me super om deze te mogen winnen. En gelijk iets om mijn creaties mee te verrijken. Dit doe ik op dit moment nog met Potloden.

Unknown zei

Gefeliciteerd met 25 jaar Copics. En wat een grandioze candy! Ik vind het geweldig dat de Copics met een kleine punt worden gemaakt want ze zijn natuurlijk brilliant om mee te journallen! Wow wat zou ik die graag willen winnen! Groetjes Frea

ffenneke zei

Wow zo'n prijs wil iedereen wel winnen toch?
Ik waag een gokje
liefs Fenneke

Mojca zei

waw thank you for the chance, I have put your candy in my sidebar, your blog can be seen on my blog, because I am a follower for quite a time now. hugs & smiles! Mojca

Pamela zei

Fabulous candy, thank you for the chance. Have posted on my blog.

Pam x

Chiara zei

splendido!!!
Partecipo volentieri!!

Willy zei

Leuke candy daar wil ik graag aan mee doen.
Groetjes Willy

Unknown zei

Thanks for the chance!!

Gehaakte cadeautjes zei

Waat een supergave candy. Ik doe graag mee, en heb hem op mijn blog geplaatst.
groetjes Desiree

Nietje zei

25 jaar, wat een tijd en wat gaat de tijd snel. Van harte gefeliciteerd.
Ik doe ook graag mee met deze kans om deze mooie markers te winnen.
Groetjes
Anita

Sonia zei

Thanks for the chance to win a fabulous candy,is on my sidebar,I'm already your follower^_^
Sonia

Marian zei

Wow, echt een Super gave Candy, 25 jaar, ik wist niet dat ze er zo lang waren, ik wil ook heel graag meedoen,
Groetjes en een heel fijn weekend
Marian

rian zei

wat een gave prijs natuurlijk doe ik mee
groetjes rian

Unknown zei

What an awesome giveaway! Thanks for the chance to win. We are a new follower. We are a small team - mom (Titic) and daughter (Dulu) from Croatia and we really need a little support ... Our blog is:
http://duit-lu.blogspot.com/
Hugs from Croatia

Relinde Scheepers zei

Superrrrrrrrr Candy!!!

groeten Relinde

Jayvalikka zei

FABULOUS! would love to win these. Such a generous offer. thank you for the chance <3

Jolanda zei

Nou...dit is wel een erg leuke candy om te winnen. Natuurlijk Copics...Van Harte Gefeliciteerd en hopelijk komen er nog 25 bij met nog meer kleuren....Kunnen natuurlijk nooit genoeg hebben...TOCH!!!!
Groetjes van Jolanda

kreative basteltante zei

Super Candy, da probier ich doch mal mein Glück ;O)
Liebe Grüße Manuela

Patricia Wanten zei

Wat een super gave candy, bedankt alvast voor deze kans.
Groetjes

Patricia

H zei

gefeliciteerd met het 25 jarig bestaan,en wat een geweldig candy,daar doe ik graag aan mee.
groetjes harma

manucreativa-forever zei

WOW !! FANTASTICO !!! partecipo molto volentieri e grazie per la chance che ci offri !
un bx

Anoniem zei

waaauw zeg ! wat een candy! deze kom je niet elke dag tegen ! bedankt dat we hier een kansje hebben om deze te winnen ! groetjes Gina

Time to be creativ zei

Was für ein schönes Candy.
Vielen Dank für die Chance auf den Gewinn.
Liebe Grüße, Anja

A Casa di Ale zei

Grazie della possibilita'. Un sogno questa candy. Saro' felice di seguire i tuoi lavori
Ciao da Ale

papierelle zei

Oh Wahnsinn!!! Danke für dieses tolle Candy und die Chance!!
Herzliche Grüße Gundi

Lotte zei

Wat een Candy, die kans laten we natuurlijk niet liggen om mee te doen.
Dank je wel dat we hier een kans kunnen op maken

groeten Lotte

muckelig zei

Wow das ist ja der Wahnsinn. Herzlichen Glückwunsch und vielen Dank für die Chance.
Ich hoffe ich bin nicht zu spät.
Liebe Grüße und weiterhin viel Erfolg
Jenifer

Edilza Teixeira Scrap e Artes zei

Oi Meninas!!!

Conheci o blog de vocês através da Sonia (http://copicmarkerbenelux.blogspot.it/). Sou seguidora e obrigada por compartilhar conosco esse candy maravilhoso. Gostaria muito da chance de ganhar pois eu ainda não as tenho. Coloquei na barra lateral direcionando para o seu blog.

Beijos do Brasil

Joukje zei

Wat een prachtige Candy!!
Ik zou graag een gokje wagen, lijkt me geweldig met de schrijfpunt.
Liefs Joukje

Suzan zei

Prachtige Candy!! Ik doe graag mee, ben nog maar net begonnen met inkleuren van stempels...
Groetjes Suzan

Natali Yarkova zei

Великолепный подарок !!!
Удачи и процветания всем !!

papierelle zei

Ich geb's auf!! Seit mehreren tagen versuche ich, mich in die Liste einzutragen, aber es funktioniert nicht, egal was ich mache. Nun, dann ist es so. Allen anderen viele Glück bei der Verlosung!!
LG Gundi

Priscilla Waker zei

Deze set is super :) Echt fantastische Candy !
Liefs Priscilla

Barbara zei

wahnsinn, ein fantastisches Candy.. hab alles erledigt.. herzlichen dank für diese Chance.. lieb eGrüsse Barbara

Anoniem zei

Wow ... wahnsinn ... Herzlichen Glückwunsch zu 25 Jahren, ich drücke weiterhin die Daumen das alles super weiter läuft. Gerne hüpfe ich mit in den Lostopf. Macht weiter so!

Liebe Grüße
Sabsi

Carmen S. zei

Herzlichen Glückwunsch zu 25. Jahre Copic Markern. Wie schnell doch die Zeit vergeht.
Vielen Dank für die Chance auf dieses Super Candy.
Verfolger bin ich und werde das Candy gleich in meiner Sidebar verlinken.

Liebe Grüße-Carmen

Cinderella zei

Wat een geweldig jubileum en dan deze candy helemaal toppie ik ding natuurlijk graag mee naar zo`n prijs
Op naar de volgende 25 jaar
Groetjes Cindy

Michela zei

Thank you for this opportunity!!
Miky

Lia zei

Super mooie prijs.
Dank je wel alvast
Groetjes Lia

Deborah zei

Geweldig !!
Wie wil dit nou niet !!
Blijf vooral zo doorgaan met het geweldige blog

Liefs, Deborah

Sindhu zei

Thanks for the chance to win...

Unknown zei

Thanks for the opportunity and sharing! Sure hope to win these! *hugs*

Deborah zei

Super gave Candy !! Natuurlijk wil ik een gokje wagen

Liefs, Deboor

Cindy zei

Waauw wat een gave candy. Ik wil graag een kansje wagen. Groetjes, Cindy

NimrodelAT / Callynea zei

wow super Candy! Ich habe noch keine Copic Markers und würde mich über einen Gewinn freuen :-)

lg
NimrodelAT

heidy zei

Ga ook maar een gokje wagen,heel veel succes allemaal!!
XXX Heidy

gré zei

een super gave candy
ook ik waag een kansje

gefeliciteerd en groetjes van gré

Juanita zei

Wauw, 25 jaar al!!Gefeliciteerd!
Bedankt voor deze win kans!
Liefs Juanita

Ria zei

Gefeliciteerd met het 25-jarig jubileum. IK heb zelf nog geen markers, maar wiet weet i deze Candy een leuk begin. IK heb er nu verschillende demonstraties mee gezien en ik word steeds enthousiaster!

Anna_Merry_Journal zei

Simply dream

Silvis Kreativstube zei

Wow, schon 25 Jahre Copics. Ich gratuliere herzlich und wünsche weiterhin viel Erfolg. Vielen Dank für dieses Candy. Ich versuche mein Glück. Liebe Grüße Silvi

Astrid en Brenda zei

Gefeliciteerd met het 25 jarige jubileum. Doe graag een gokje wagen.
Groetjes brenda

Yvonne Donders zei

Van harte gefelicitaart met 25 jaar copic! En wat leuk dat jullie een kadootje weggeven ipv vragen, hihi.
Supercandy!

Liefs Yvonne

Anoniem zei

Thank you so much for the giveaway!

Regards,
Vithya

Jolanda zei

Oo ik heb me per ongeluk 2x aangemeld...... kunnen jullie 1x weghalen??? dat kan ik niet zelf
Bedankt

Durvina zei

echt een geweldige candy, ik heb mijn copics weggedaan en heb zo'n spijt dus: cross my fingers!!

liefs, Durvina

Anoniem zei

Wow gefeliciteerd met jullie geweldige product. Prachtig cadeautje geven jullie weg.

Gr, Mia

Unknown zei

Gefeliciteerd! Zou zo geweldig zijn om dit te wennen! Mijn grootste crea wens zijn copics!

Unknown zei

Поздравляю с юбилеем! Это самый лучшей подарок который можно только желать. Обязательно приму участие в розыгрыше.

Maris zei

wowwwww hoe geweldig is dit , en al 25 jaar copics, supeerrr gave candy xx

kbrandy4 zei

Thank you for the chance to win this fab candy, it is on my sidebar!!
Hugs, Hazel xx

Sophia zei

Wouw, ik heb ze niet maar ze lijken me te gek dus dat word duimen.. zou toch geweldig zijn om ze te winnen..
Dan kan ik gaan oefenen en oefenen en weet zeker dat mijn plaatjes nog mooier worden

Chris zei

I tried to enter the contest but when I clicked on the enter button nothing happened. Thank you for the great chance!!!

Martha zei

Wow !! Wat een SUPER CANDY
Grrag ding ik mee!!!

Gr. Martha

Neltine zei

Allememachies, Wat een leuke Candy zeg. Gigagefeliciteerd met jullie 25 jarig bestaan en op naar de volgende 25 jaar:)

groetjes Neltine

Janny's Cards Creations zei

Wow, wat een super candy. Het idee dat ook je die kan winnen. Geweldig.
Groetjes Janny

Martha zei

Wow dit is een supergave CAndy. Ik doe heel erg graag mee. VAn harte gefeliciteerd met het 25 jarig bestaan. groejes, Martha

Sophia zei

prachtige prijs.. oo als dit eens waar mocht worden..

Soep zei

Wow wat gaaaaaaf .ik doe zeker mee
groetjes,ans

made by ineke zei

tuurlijk!
ik heb hem al heeeeeel lang op mijn blog staan!
zal een reactie achterlaten nu!
hihi
groetjes ineke