NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 14 december 2012

Flowers from Ruby


Dit papier heeft voor mij toch wel een speciale betekenis.
Toen deze lijn geshowed werd tijdens de CHA heb ik hem 
besteld voor de geboorte kaartjes van Sophia.
Medio september zou de lijn leverbaar zijn. 
In oktober was ik uitgerekend, dus tijd zat zou je zeggen.
Eind september naderde, en de berichtgeving gaf steeds een latere datum aan.

De zwangerschap liep op zijn einde, en het papier zou in de doos zitten.
Helaas.....
Ik kreeg er bijna weeën van.
Zaterdag avond was het zover, Sophia werd geboren en zondag een mail
dat het papier in Nederland is aangekomen, het staat bij het service punt.
Ophalen was geen Optie het zou dan alleen nog maar langer duren.
Maandag morgen werd de bestelling gelukkig geleverd en is Gerwin
naar Ommen gereden om het bij Bauke op te halen. 
Zo konden de geboorte kaartjes nog lekker op tijd verstuurd worden.

Terug denkend met een grote glimlach heb ik deze kaart voor jullie gemaakt.


Het papier is van Glitz design, en voor deze kaart heb ik het papier blokje gebruikt.
Met Joy stansen zijn de hoekjes gemaakt, De swirl en het ornament zijn ook van Joy.
Met een spelbinder is een vierkant gestansd en hier zit het zakje achter met hierin 
een label. Op het labeltje kan de tekst geschreven worden. 
Met glitterchalk heb ik deze keer in Roze en Blauw de wolken gekleurd
en de gehele afbeelding met wit van glitter voorzien. 


Ruby van Wee Stamps is gekleurd met Copic Markers.
Huid: E00 E30 E11 R21
Haar: E37 E35 YR24 YR20
Broek: RV23 RV21 RV10
Blouse: E30 E31 E33
Schoenen: E49 E47 E44
Bloemen: R39 R37 R35 RV23 RV10
Blad: YG91 YG93 YG95 YG97



De binnenkant is ook weer voorzien van dessin papier.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart
uit een geweldige papierlijn.

Dank je voor het achterlaten van je reactie, niet alleen ik maar ons
hele design team vind het geweldig te lezen wat jullie van ons
werk vinden.


8 opmerkingen:

Welkom bij Happy Stamper zei

hahahha wat een verhaal zeg, maar ook deze kaart is prachtig geworden zeg, ik zou wel eens willen zien hoe je met al die verschillende kleuren het haar doet, ik vind het zoooo mooi, heb hier copics liggen maar doe er bijna niks mee omdat het me gewoon weg niet meer lukt, echt zo jammer maar als ik dit zie woooow, super mooi.
lieve groetjes angelique

jolanda zei

super mooi kaartje.
Wat een verhaal i.v.m. het papier.
Het papier kwam dus eigelijk net op het nippertje en had niet later moeten komen, want dan had je nog ander papier nodig gehad

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En prachtig stempel en mooi papier.
Groetjes Margreet

Marian zei

Wat een spannend gebeuren zeg.Maar gelukkig net op tijd.
En deze kaart is weer een plaatje prachtig
Groetjes

Unknown zei

lydia
ik vind het prachtig gedaan en een mooi verslag
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Els Wouters zei

Deze vind ik helemaal top! Prachtige kleuren.

rian zei

wat een mooi kaartje is dit , enne je verhaal als ik het goed begrijp heb je in je krammbed de laatste hand gelegd aan je geboortekaartjes.knap hoor

groetjes rian

jannie zei

Hoi Lydia
Wat een mooie kaart is dit weer,erg mooie kleuren ook.
Groetjes Jannie.