NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 19 december 2012

Cookies for Santa


Mijn allereerste bericht op het Copic Benelux Blog... ik voel me vereerd dat ik jullie vanaf deze plek een kaart mag laten zien :-)
 Voor mijn kaart heb ik de stempel "Cookies for Santa" van Whiff of Joy gebruikt. Deze zat in de Secret Winter Kit, maar is nu ook als digistempel verkrijgbaar. De rode geponste hoekjes op het afdrukje en de uitgestanste lantaarn zijn ook van Whiff of Joy.
Het dessinpapier is van Carta Bella. De randen heb ik gestikt met de naaimachine.
 Voor het inkleuren van de stempel heb ik de volgende Copic kleurnummers gebruikt:
Henry: E47, 44, 43, 42, 41, 40, 13, R22, 21, 20
muts: R59, 37, 35, W5, 3, G29, 28, 24
pyjama: BG78, 75, 72, 70, W3, 1, 00
glas: B000, 0000
koekjes: E35, 33
muur: E55, 53, 51, 50
vloer: E44, 43, 42, 41, 40
De lantaarn heb ik uit craft cardstock gestanst en het vlammetje heb ik gekleurd met Y17.

Bedankt voor jullie bezoek vandaag en tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

rian zei

wat een mooi kaartje is dit , super leuke kleuren

groetjes rian

Gea zei

prachtig!
groetjes Gea

Tinie zei

En wat is je eerste kaart super!!! Ontzettend mooi ingekleurd met geweldige details!!!

Groetjes Tinie

Gerrittina zei

Een echte Ingrid-kaart. Ik vind hem gaaf. Inmiddels heb ik deze digi ook aangeschaft. Zoooooo schattig.

Gr. GZ

Marianne Schut zei

Geweldig Ingrid, een pracht kaart! En wat blijf ik toch dol op deze kleine muis! Liefs Marianne