NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 12 oktober 2012

Het kleuren van Wolken met Copic Markers


In de vorige video waarin ik wolken maak met de Airbrush machine
had ik al aangegeven dat je ook wolken kunt kleuren met 
alleen de markers.




Voor de kaart en de video heb ik Henry gekleurd.
Henry is gekleurd met W0 W2 en W4
zijn muts en wanten met YG95 YG97 en YG99.
Het papier is van Autentique en de randen zijn aangezet met
distress inkt Peeled Paint en Forest Moss


De sneeuwvlokken zijn aangezet met de sneeuwpen en verhit zodat het
oppopt en net echt lijkt. 
Ook op de takjes hulst is sneeuw aangebracht.


De ticket weer zelfgemaakt met de Silhouette


En natuurlijk is ook aan de binnenkant gedacht


En dit zijn de Markers die gebruikt zijn.
Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart en video vinden.


3 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een handig filmpje weer, dankjewel!

Wenda zei

Ziet er weer super uit je filmpje ga het ook eens proberen.

Liefs Wenda

Unknown zei

wat lief lydia
veel liefs van marcelline