NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 7 september 2012

Wishing you a world full of joy...


Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien en ik heb eens gekozen voor een lief en wat klassiek kaartje.... Ik vind de stempels van Sugar Nellie's Simply Adorable heel erg mooi om de schaduwen te leren kleuren. Want.... de schaduwen zitten al verwerkt op de stempel en geeft dus een heel echt effect. Zeker voor de mensen die beginnen met kleuren met copic markers, zijn deze stempels daar ideaal voor.


Allereerst heb ik mijn cardstock wit gemat met donkerbruin en vervolgens gebruik ik Pion designpapier dat zich prima leent voor een klassiek uiterlijk. Daarnaast heb ik verschillende stansen gebruikt waaronder een hartdoily, borderstans, takjesswirl en hartjesswirl. De tekst heb ik gestempeld met versamark doorzichtige stempelinkt en daarna met zilver embossingpoeder verhit. Alles geeft hiermee ook een glittereffect. Ook heb ik een lintje gebruikt met een strik en daaraan een bedel met een spiegeltje bevestigd.

De stempel is van Sugar Nellie's Simply Adorable. De copic markers die ik hiervoor gebruikt heb, zijn:
Huid: E000-00-01-R20-R22
Haar: E40-E41-Y21
Jurk: E70-V91-E04


Ik wens jullie alvast een heel fijn en zonnig weekend, want het belooft een mooie nazomer-weekend te worden.

Lieve groetjes, Chantal

7 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En wat een prachtig kleuren
Groetjes Margreet

Samantha zei

Een plaatje Chantal :) prachtige LO en kleuren heb je gebruikt.
Gr. Samantha

Josje zei

ooh wat mooi SUPER
groetjes Josje

celia zei

Super mooi Chantal!!!!

marijke zei

zo daar ben ik weer even wat minder op blogs gedaan maar dat had ik uitgelegd
oooooooch wat is die weer mooi, mijn handen gaan weer kriebelen om weer flink aan de freubel te gaan al heb ik weer mega druk weekend en drukke week voor de boeg, kom altijd graag kijken bij je hoor Diny

gré zei

heel erg mooi

gré

Marga50 zei

Wauwwwwwwwww schitterend mooie kaart Chantal en super ingekleurd.! Groetjes Marga.