NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 24 september 2012

Lots of Love


Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van My Minds Eye
Love me.
Als je dan aan de slag ga met dit deze lijn past deze digi stempel
van LaLaLand er wel heel erg goed.


Met spelbinders heb ik 2 scallop circels uitgestansd van dezelfde maat.
alleen uit het dessin papier heb ik een rand gemaakt
door 2 spelbinders in elkaar te leggen op de magneetmat.
De magneetmat gebruik je zodat de stansen niet verschuiven je een 
gelijke circel hou.
Achter het papier zit een doily geplakt en de tekst label
is eerst gesneden met de silhouette en daarna bestempeld
met de tekst. 
De bloemen komen uit de hobbywinkel
en de blaadjes zijn gemaakt met een Marianne Design stans.

Marcia (LaLaLand) is gekleurd als volgt
Jurk: R89 R46 R29 R24
Ballon/schoenen: E77 E74 E71 E70
Huid:  E21 E01 E00 E000 R20
Haar: E42 E44 E47 E49


6 opmerkingen:

Hetty zei

Wauw wat een gave kaart. De stempel past hier inderdaad perfect bij.

Chantal zei

Ohhh Lydia, geweldig mooi gedaan meis! Lieve groetjes, Chantal

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje en een leuk stempeltje
Groetjes Margreet

Astrid zei

Wat een schitterende kaart Lydia, prachtig !!

liefs Astrid

Anita's blog zei

Hoi
Super leuk Lydia Mooi gedaan! En wat een leuke stempel!

Frouwkje zei

Wat een gave kaart Lydia! Leuke stempel en mooie kleuren!
Liefs, Frouwkje