NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 21 september 2012

Laptop Baby


Hallo, 

vandaag een kaart met een modern jong kind. Een Laptop Baby, dit soort zie je steeds meer verschijnen, al is de laptop dan vaak een smartphone of Ipad waarop ze aan het spelen zijn of filmpjes op You-Tube kijken. Ik ben oma van zo'n hippe babe, al is nu intussen wat Laptop Peuter.
De afbeelding is te koop in de webwinkel van MoManning.


Voor de basis heb ik een witte dubbele kaart en heel mooi blauw/paars dessinpapier gebruikt, met zo'n prachtig boeket in de hoek. Zo chique dit papier.



Ik heb de langwerpige nieuwe mal van Noor-design gecombineerd met een langwerpige mal, de uiteinden daarvan heb ik aan de langwerpige mal geplakt, daardoor is weer een nieuw model ontstaan.



Hier in de rechterbovenhoek zit ook een hoekornament gemaakt met een Noor-stans.
De tags hebben een flinke strik van lint of touw en wat bloemen gekregen, ik heb er nog niets opgezet, dat doe ik als de kaart een bestemming heeft.


De Copic markers die ik voor het plaatje gebruikte zie je hier:

Huid E000-00-11-13
Haar: E50-53-55-57
Blauw B60-63-66-69
Groen: G20-21-94


Ik denk dat dit een leuke verjaardagskaart is voor een moderne baby/peuter.
groet Diny



7 opmerkingen:

corryskaart zei

Goeiemorgen Diny
Wat een schatje van een kaart, erg mooi met die mallen en schattige digi
Groetjes van corry

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
En wat een super mooie mallen
Groetjes Margreet

Liesbeth zei

Hij is erg mooi Diny, had hem toevallig zelf gisteren ook gepost, maar ziet er heel anders uit in totaal andere kleurtjes.
gr. liesbeth

Frouwke zei

prachtig kaartje, en leuk prentje,
grts
frouwke

Nancy zei

Hey Diny,

Leuke kaart, geweldige Mo Manning!
Ben fan!!!
Enne... ook aan het aftellen tot 12 oktober! ;o)

Liefs,
Nancy

Unknown zei

diny
ik vind deze kaart echt een topper
echt leuk gedaan en de afwerking vind ik zo mooi gedaan
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Elly zei

Prachtig Diny, en heel leuk zo'n combi van Noor mallen!! :-)