NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 10 september 2012

Kleinkind op komst



Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien. Er was aan mij gevraagd om een kaartje te maken voor aanstaande grootouders en dat vind ik niet de makkelijkste kaartjes. Genoeg leuke plaatjes als de kleintjes geboren zijn maar daar voor zie ik ze weinig en wat er is is meer voor de aanstaande ouders en niet de grootouders.


Maar als ik erg moe ben of gewoon geen zin heb ga je zoeken op het internet en kwam ik vorige week terecht bij "papelitos stamps" (nou had ik een link willen plaatsen maar kan hem niet vinden) en daar hadden ze deze mooie buik met een handje op de buik van het oudere zusje. Dit was niet wat ik zocht maar dat is heel makkelijk met die digi's het zusje heb ik er maar even weg gesneden. Daar voor in de plaats heb ik een wat ouder stel van Karens Doodles gebruikt op de voorgrond. Volgens mij zijn opa en oma helemaal in de wolken met hun eerst klein kind wat op komst is.


Het achtergrond papier is ook weer gestempeld en een beetje roze en blauw gekleurd. Als afwerking een hart van "Cheery Lynn", roosjes en blaadjes. De tekst is uitgeprint en uitgesneden met de stans van MFT (zo leuk 6 kleine tickets aan elkaar)


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : E11 - E00 - E000
Haar : W7 - 5 - 3 - 1 en E39 - E37 - E33 - E31 - E50
Haar baby : YR24 - Y26 - Y15 - Y21 - E50
Blauw : VB23 - BG09 - BG05 - BG01 - BG000
Roze : E04 - RV95 - RV13 - RV32 - RV21
Rood : E18 - R37 - R35 - R32
Schoenen : N7 - 5 - 3 -1 en E44 - E43 - E42 - E40
Achtergrond : Y26 - Y15 - Y13 - Y11

Hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje.

Liefs Wenda

6 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Ha Wenda, wat goed gevonden. Ik ben al oma, maar als ik een kleinkind mocht verwachten zou ik heel vrolijk en blij worden van dit kaartje. Wat brillant gevonden zo. En zo gezellig gekleurd. Helemaal top! Groetjes, Ankie

Brenda zei

wat een mooie kaart Wenda! leuk idee om zo twee afbeeldingen samen te voegen.
groetjes Brenda

Brenda zei

wat een mooie kaart Wenda! leuk idee om zo twee afbeeldingen samen te voegen.
groetjes Brenda

Samantha zei

Super opgelost met het samenvoegen van 2 digi's. Een prachtige kaart is het geworden.
Gr. Samantha

Marian zei

Wat een prachtige kaart en de stempels zijn super leuk
Groetjes

knutselheks zei

Misschien wel moe,maar ik had er niet opgekomen.Wat een top idee om deze kaart op deze manier samen te voegen.Ik vind hem super.!!!!gr knutselheks