NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 2 september 2012

Just for You


Om het haar van deze dame te kleuren
is echt geweldig of je dit nu doet met
potlood of Copic Markers.
Laatst had ik haar ook al gekleurd met potloden.
Het haar is met de Wenda techniek gekleurd, tijdje geleden heeft
ze ons laten zien hoe ze dit doet, en natuurlijk hebben wij spontaan meegekleurd.

als je goed kijkt zit er hier en daar misschien nog wel een klein 
foutje, maar vond het resultaat voor een 1e keer erg bevredigend.
Het papier is van MME - Miss Carolina. Vind de planken zo leuk
bij deze digi van Saturated Canary, heb het gevoel dat ze de Zee uitkomt.


Ook de binnenkant van deze kaart is weer voorzien van dessin papier.


Joy heeft onlangs een hele reeks echt hele leuke stansjes uitgebracht.
Waaronder de vogel en de border. 
De vogel is 2x uitgestansd 1 keer uit kraft en 1x uit dessin papier deze heb ik beide
in het midden op elkaar geplakt en de bovenste iets gevouwen zodat je een 2d vogel 
krijgt. De border loop onder de stempel afbeelding heen.
De ticket heb ik zelf gemaakt en gesneden met de Silhouette snijmachine.


De swirl ook van Joy Crafts, heb ik iets kleiner geknipt zodat hij beter
paste op de kaart. 
De roosjes komen uit de hobby winkel.

Haar: Y21 Y15 Y26 YR24 E50 E59 E37
Huid: E11 E00 E000
Ogen: B01
Broekje/stropdas: BG75 BG72 BG70
Achtergrond: W0 BG70  BG10

9 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Hij is werkelijk schitterend Lydia, mijn complimenten. Groetjes, Ankie

Brenda zei

hoi Lydia. wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt. erg mooi! groetjes Brenda

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

gré zei

schitterend

gré

jannie zei

Hoi Lydia
Wat een mooie kaart heg je weer gemaakt,super.
Groetjes Jannie.

Unknown zei

lydia
het is prachtig gedaan en mooie kleuren
veel liefs van marcelline

Saskia van den Berk zei

Dit is een kunstwerk op zich........WAUW!!Knuff Sas

Chantal zei

Wat een juweeltje Lydia!!! Lieve groetjes, chantal

Hetty zei

Super kaart! Prachtig gekleurd.