NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 12 september 2012

How Beautiful a day can be.........

Hallo allemaal,

Een poosje geleden heb ik bij Wenda een workshop 'haren en plooien kleuren' gedaan.  Een "kaartje met de haren kleuren" heb ik al eerder op mijn eigen blog laten zien. Nu heb ik me 'gestort' op het kleuren van de plooien. Weer veel geoefend, maar ik ben best wel een beetje trots dat het zo mooi gelukt is ;-))

Hiervoor heb ik een digistempel gebruikt van Tickled Pink -Aphrodit Willow-. Ik vind het zo'n geweldige mooie digi!!!


Ik heb haar uitgestanst met een Nestabilitie Petite Ovals Large en een Petite Scalloped Ovals Large.
De basis van de kaart is gemaakt met Bazzill Cardstock Vanilla en Color Core Cardstock Grassroots en Harboside. Het design papier is van Basic Grey -Marjolaine-. De randen van het designpapier heb ik bewerkt met Distress Ink Vintage Photo. De rand waar de afbeelding op staat met Distress InkTumbled Glass. In de hoeken heb ik nog wat plakparels van Joy Crafts gebruikt.


De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Voor de 'nodige' glitter heb ik er stickless Diamond op gedaan.Tussen de bloemen heb ik wat mooie bloemparels bevestigd. En wat takjes gestanst met een -creatable LR0192-. Onderin nog een bedeltje 'made with love'.


De tekststempel is een freebie van TLC.  Het bedeltje 'vogelnestje' is ook gaaf hé? Het kant komt van de markt en het blauwe lint heb ik gekleurd met BG01.


Alle laagjes van mijn kaarten maak ik altijd in 3-D. Ik vind dat zo'n superleuk effect geven!!


De copics die ik gebruikt heb:
Huid: E11-21-000-0000
Ogen: BG78-B52 (met gelpen witte stipjes in ogen)
Oogleden: BG000
Lippen: E04
Haar: E29-35-21-00
Blauw: BG78-BG75-BG72-B52-BG01-BG000-BG70
Ceintuur/cape YG17-03-00-0000
Sieraden N4-2 en nog wat 'glitter' hierop gemaakt met een spica pen clear
Blaadje: YG67-17-03-01
Vogeltje: YG67-17-03 BG01-Y38
Hartjes: BG72-BG01
Schaduw: W2-1-00 en blender 0
Grond: W4-2-1-00 en blender 0

Ik ben weer heel benieuwd hoe jullie de kaart vinden!
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een hele fijne dag!!


              Veel liefs,
             Frouwkje.



13 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super mooie kaart
En prachtig gekleurd.
En mooie plooien
Groetjes Margreet

jolanda zei

super mooi kaartje.
De bloemen zijn erg mooi verwerkt op de kaart

Yvonne zei

Geweldig Frouwkje!!!
liefs Yvonne

Samantha zei

Schitterende kaart en prachtige kleuren. De dame is erg mooi gekleurd :)
Gr. Samantha

Hetty zei

Het is prachtig geworden!

Dora zei

schitterend, je kleurwerk is prachtig!!
groetjes

Gea zei

prachtig!
groetjes Gea

Unknown zei

frouwkje
ik vind ze prachtig gedaan ,de plooien wow, en de afwerking vind ik grandioos
veel liefs van marcelline

Monique - Mienokje zei

Waanzinnig!!!!

Folkje zei

Prachtig en je mag zeker trots zijn.

groetjes
Folkje

Brenda zei

heel erg mooi! prachtige kleuren. en wat een hoeveelheid bloemen. . . prachtig
groetjes Brenda

Chantal zei

Fabelachtig en mieters mooi Frouwkje!!! Ongelooflijk mooi gekleurd ook! Lieve groetjes, Chantal

Diny Sprakel zei

Ik reageer wel wat laat, maar ik vind dit een prachtige kaart, je kleurwerk is super en de kaart ook,
groet DIny