NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 19 september 2012

Een Criss Cross kraamkaart


Hallo allemaal,

Een aantal weken geleden heb ik een kaart gemaakt om mijn zusje te feliciteren met haar zwangerschapsverlof. Inmiddels is het dan zover en afgelopen zaterdag is het kleine mannetje geboren!
Deze kaart heb ik op verzoek van mijn moeder gemaakt om aan de kraammand van mijn zusje te hangen.
Het moest iets anders worden dan ik normaal gesproken maak, dus voor de eerste keer heb ik me aan een criss cross kaart gewaagd. Het was ontzettend leuk om te doen.
Voor de kaart heb ik allemaal designpapiertjes van Magnolia gebruikt, met uiteraard deze schattige Edwin (hoogstpersoonlijk uitgekozen door mijn moeder).
Het cardstock van de insteekkaart en de lipjes heb ik met een metalic stift in zilver gekleurd.
Zowel op de voorkant als aan de binnenkant heb ik dezelfde nestabilitie gebruikt. De lipjes aan het kaartje zijn ook met dezelfde nestabilitie gestanst, maar dan het kleinste maatje en die door midden geknipt. De insteekkaart heb ik verder versierd met een zilveren stickles en een designpapiertje van Magnolia gebruikt uit een wat oudere lijn. Ik vond het er goed bij passen omdat de sterretjes ook weer terugkomen bij Edwin op de voorkant.
De zilveren pareltjes zijn van Joy! en de vlinders zijn van Unique. Kant en lint komen uit eigen voorraad.
De randen aan de voorkant van de kaart heb ik versierd met een randje gemaakt met een Martha Steward pons.
De vlinders heb ik bewerkt met hele fijne glitters door ze eerst in te smeren met lijm en daarna onder te dopen in de glitterpoeder.
De corner en bedel komen van Janecreative.
Een closeup van de kleine Edwin en hieronder nog een foto van de markers die ik heb gebruikt.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze criss cross kaart vinden en lees jullie reacties dan ook altijd met veel plezier.
Bedankt voor je bezoek aan het Copic Blog!
Groetjes, Samantha

11 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een super lief kaartje is dit geworden. Leuk ook dat kroontje in het zilvergrijs. Ik deed het steeds met geel/goud maar vond dat niet zo super. Dit is echt weer een goed idee. En uiteraard gefeliciteerd met je neefje. Dat wordt vast lekker genieten. Groetjes, Ankie

corryskaart zei

hoi samantha
wat een geweldig mooie creatie heb je ervan gemaakt,erg leuk met al die speciale dingen erop en het super gave papier!
groetjes van corry

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
leuk met de glitter randjes
Groetjes Margreet

Lydia Boode zei

Gefeliciteerd met jullie new born neefje. Je kaart is overigens heel mooi geworden

Hugs Lydia

arjette zei

Van harte gefeliciteerd met je neefje!!!!! Wat een plaatje van een kaartje heb je weer gemaakt, héél mooi!!! Wat een mooi veertje LOL

gr. arjette.

Heidie zei

wat een mooie kaart. en gefeliciteerd met de geboorte van je neefje.

liefs heidie

Frouwkje zei

Allereerst gefeliciteerd tante Samantha!! Je kaart is weer onwijs leuk. Zo'n gave stempel ook. Prachtig gedaan!
Liefs, Frouwkje

jolanda zei

super mooie kaart

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje, super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Geweldig kaartje is het geworden Samantha en gefeliciteerd met je nieuw neefje.

Liefs Wenda

Chantal zei

Wat een supermooie kaart zeg Samantha en superkleuren heb je ook gebruikt!