NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 17 september 2012

An artist at heart...


Hoi allemaal,
Ik heb deze kaart gemaakt voor jullie allemaal, want we zijn allemaal artiesten/creatievelingen als we bezig zijn met een kaart. Je maakt toch maar van een stuk papier een kunstwerkje waar je trots op mag zijn als je het opstuurt of laat zien aan anderen. De afbeelding is van Mo Manning. Ze zit zo lekker te kleuren/tekenen op haar werkstuk.

Ik heb weer gekleurd op kraft papier, ik vind het geweldig leuk om te doen.
De achtergrond schaduw heb ik gemaakt met een grijze pan pastel tint. Het werkt erg makkelijk en het resultaat is erg mooi, ook op kraft papier.

De gebruikte kleuren zijn:
Broek: YG95, YG97 en YG99
Trui: B99, B97, B95 en B93
Schoenen: R39 en R37
Haren: E15, E17 en E18
Ondergrond schaduw : N4 en N2
Huid: R20 en R21


4 opmerkingen:

Gea zei

wauw prachtig!!
groetjes Gea

Marian zei

Weer een prachtige kaart
Groetjes

Samantha zei

Ik vind dat je erg mooi kleurt op kraft Brenda. Mooie kaart ook in die tinten en hier en daar wat rood. Prachtig geheel!
Gr. Samantha

Anoniem zei

Heel mooi weer Brenda ik heb het ook geprobeerd maar ik krijg het nog niet goed voor elkaar hoor, helemaal super.

Liefs Wenda