NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 17 augustus 2012

van Harte Beterschap


Voor onze neef heb ik deze kaart gemaakt, inmiddels heeft hij de kaart
ontvangen dus kan ik hem met geen gerust hart posten.



Het papier is van Echo Park, Times and Seasons,
het is geen nieuw blokje maar nog steeds heel erg leuk en zeer geschikt
voor jongens kaarten vind ik.

Het dessin papier heb ik steeds gemat op een stuk zwart cardstock.
achter een stukje dessin papier (dit heb is alleen links en onder vastgeplakt)
heb ik een label gestoken. 
Op de label gesneden met de Silhouette schrijven we een persoonlijke boodschap.


Het labeltje "van harte beterschap" heb ik zelf gemaakt in de software
van Silhouette en vervolgens uitgesneden. 
Met een stukje filmstrip en jute heb ik het vast geniet op de kaart
Het letter B is tevens uit de Idea-o-logy lijn van Tim Holtz en hangt er achter
aan een stukje touw.


Met de auto stans is de auto gestanst uit dessin papier,
dit heb ik op zwart cardstock geplakt en met een randje wat groter
uitgeknipt. Op 3d foam geplakt en dit op een stukje jute bevestigd
onder aan de kaart. 


De stempel is een afbeelding van Sureya en kun je vinden op Deviant Art.
Deze dame maakt echt onwijs veel gave afbeeldingen. 
en natuurlijk is de afbeelding gekleurd met Copics.

Broek en vest: B91 93 95
Blouse:  G24 21 G20
Haar: E29 E25 E21 E23
Huid: E11 E21 E00
Schoenen: W5 W3 W1

Dank je voor het achterlaten van je reactie, het is altijd zo leuk
om te lezen wat jullie van de kaart vinden. 

3 opmerkingen:

Brenda zei

je kaart is erg mooi. mannelijk. en toch heel kleurrijk.
groetjes Brenda

Chantal zei

Wat schitterend gemaakt weer! Lieve groetjes, Chantal

Frouwkje zei

Prachtige jongenskaart Lydia!!
Liefs, Frouwkje