NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 20 augustus 2012

Share the warmth of the Season



Goedemorgen allemaal,

Wat was het warm hè dit weekend! Zo het was echt tropisch zeg! Daarom heb ik juist nu een kerst-winterkaart gemaakt om het gevoel te krijgen het toch een beetje koel te krijgen hihi. Dit keer heb ik gekozen om een Weestamp by Sylvia Zet te gebruiken en deze vind ik zo mooi om prachtige winterkaarten te maken.

Allereerst heb ik mijn cardstock wit gemat met kraft en vervolgens gebruik ik Fancy Pants - Winter Wonderland designpapier dat zich prima leent voor winterkaarten. Daarnaast heb ik verschillende stansen gebruikt met veel sneeuwvlokken en ook deze allemaal geëmbost met snowflake-embossingpoeder. Let eens op het effect als je de tekst stempelt met doorzichtige stempelinkt en deze ook embost met embossingpoeder. Leuk om dit zo op kraft te doen. Alles geeft hiermee ook een glittereffect. Ook heb ik een lintje gebruikt met een strik en daaraan een bedel met twee wantjes bevestigd. Op de stempel zelf heb ik met Liquid Applique een soort sneeuweffect.

De stempel is van Weestamp by Sylvia Zet - Heidi. De copic markers die ik hiervoor gebruikt heb, zijn:
Huid: E000-00-01-RV21
Haar: E35-E33-E31-YR21-YR20
Donkerpaars: E04-E08-E09
Roze: R01-R00-R000
Groen: G00-G000-G0000
Geel: YG01-YG00-YG0000


Vandaag ben ik weer aan het werk gegaan na drie weken vakantie.... Het zal aardig warm zijn op kantoor ben ik bang... Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en alvast een fijne werkweek gewenst!

Lieve groetjes,
Chantal

8 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super leuk kaartje
En van die prachtige kleuren
Groetjes Margreet

Liesbeth zei

Hij is prachtig Chantal.
gr. Liesbeth

Ankie vd Polder zei

Wat een gaaf kaartje, zo'n super kleurencombi. Ook ik ben vandaag weer aan het werk gegaan na 3 weken vakantie. Gelukkig maar een half dagje :-) even wennen hoor. Maar na vijf minuten is het net of je nooit bent weggeweest. Heb jij dat niet? Groetjes, Ankie

Samantha zei

Schitterende kaart Chantal. Kleurencombi vind ik ook erg mooi.
gr. Samantha

Ghea zei

Het is een super gaaf kaartje geworden, mooi ingekleurd en je hebt er een prachtig geheel er van gemaakt. Liefs Ghea

jannie zei

Het is weer een super kaart geworden.
Groetjes Jannie.

Frouwkje zei

Prachtige kaart Chantal!! Ik vind de stansen er ook zo leuk bij!
Liefs, Frouwkje

Diny Sprakel zei

Heel mooi gedaan, leuke kleuren gebruikt. Groet Diny