NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 17 juni 2012

Time after Time


Toen ik deze schattige nieuw Wee stamp tegen kwam van de week wist ik gelijk dat 
deze bunny prima geschikt zou zijn voor de tutorial die ik voor jullie in gedachten heb.

Heb hem direct gedownload en ben met de camera start klaar aan de slag gegaan.
Copic Markers zijn zeer goed te combineren met Derwent potloden.

Het eindresultaat...


De basis voor de kaart is blauw Bazzil cardstock.
Het dessin papier is van Kaiserkraft
Black & White Timeless
de randen heb ik met distress ink "Broken China" bewerkt
Het mooie van deze lijn is dat je er alle kanten mee opkunt.
Ik heb gekozen voor blauw, maar roze had natuurlijk ook gekund.
of geel of groen.
Roze blijft mijn favoriet, maar zo af toe gebruik ik graag een 
andere kleur.

Het hart, de swirls, het hoekje en de blaadjes zijn mallen
van Cheery Lynn en gestanst uit wit papier alleen de blaadjes
zijn uit het overgebleven stuk cardstock gestanst.


Ook de binnen kant is natuurlijk afgewerkt.
Met een Marianne Mal heb ik een label gestanst
zodat ik hier de tekst op kan schrijven. 


Hoe de kaart is gekleurd met Copic en Derwernt potloden...

Have fun....


Dank je voor het kijken naar de video ik hoor graag wat je ervan vind.


Een close Up



De gebruikte kleuren,

Bunny: E43 E42 E41& Mid brown C600, Pale Brown C530,
Pale Peach C570 Rose C100 
Bloemen: B00 & Blue C330 & Blood Orange C090
Steel: G43 G40
Mand: E70 E71 E74

19 opmerkingen:

rian zei

hoi lydia,

vond het filpje wel leuk maar moet het eerst toch weer zelf uitproberen om het te zien, maar wel een leuke combi.
en de stempel is super.

groetjes rian

Marianne zei

Mooi filmpje ga ik zeker uitproberen.
Dank je wel.
liefs, Marianne

Margreet zei

Dank voor het duidelijke filmpje...wat ziet het er toch altijd eenvoudig uit!
xxx Margreet

Jolanda zei

Super kaart Lydia, heel mooi gedaan en een duidelijk filmpje, whaa heb dezelfde digi, dus ga het gauw eens proberen!

Margreet zei

Wat prachtig gekleurd.
En bedankt voor je mooie filmpje
Groetjes Margreet

Unknown zei

wat een gave stempel heb je gebruikt
en erg mooi ingekleurd en verwerkt op de kaart
gr.agnes

Gea zei

Bedankt voor de tip, ik zal het een uitproberen
Groetjes Gea

Lia zei

Schattig kaartje,
groetjes Lia

Brenda zei

wat mooi gemaakt! en ik wist niet dat deze combi mogelijk was. ga het ook eens proberen. bedankt voor de video uitleg.
groetjes Brenda

Helen zei

wat een duidelijk filmpje. Wist niet dat copics/derwents samen konden en ga het zeker eens proberen. Bedankt. Groetjes, Helen

Hellma zei

wonderful tut thanks.

Frouwkje zei

Wat is dat een superlief stempeltje Lydia. Je hebt er een prachtig kaart mee gemaakt. De video is ook heel duidelijk. Leuk om te weten dat je deze potloden ook kan combineren met de copics!
Liefs, Frouwkje

Frouwke zei

Wat prachtig gedaan, dank je wel voor de uitleg, de kaart is weer schitterend,
grts
frouwke

Unknown zei

lydia
ik vond het een hele leerzame les
en zeker jou filmpje
hartelijk dank
veel liefs van marcelline

Chantal zei

Dat was een supergoede les Lydia! Bedankt voor het delen en supergaaf om te zien dat je derwents kan combineren met je copics. Ga ik zeker uitproberen!

Marie-Anne zei

Wat een mooie kaart.

Marie-Anne

Unknown zei

Prachtige kaart.
Geweldig filmpje. Ga het zeker ook proberen. Derwent met copics.

Grt. Tonny

Yvonne zei

Dank je wel voor je duidelijke uitleg. Super om te zien hoe je dat doet! Erg mooi en ga het zeker eens uitproberen.
liefs Yvonne

Thea zei

Dankjewel voor de duidelijke uitleg!

Groetjes Thea