NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 1 juni 2012

Start nieuwe blogteam


Hallo, 
vandaag is de eerste dag van een nieuwe periode van 6 maanden met een vernieuwd team. Welkom dames en laat ons mooie dingen zien. Voor de blijvers, blijf ons inspireren.

Ik mag de eerste bijdrage leveren. 


Dit is een groot model kaart, ik heb een vierkant van 17,2 cm gesneden en met een Punch around the Page pons van Martha Stewart bewerkt. Dit vierkant heb ik op een dubbele kaart van 15 bij 15 cm geplakt. 


Nadat ik Edwin gestempeld had en afgedekt met een masker, heb ik de achtergrond gestempeld. Dit kun je ook digitaal doen, maar dan moet je de afdrukjes eerst inscannen en in een fotobewerker samenvoegen. Tilda heb ik gestempeld op een grote schelp en na het kleuren met kit verhoogd opgelijmd.


Op de kaart heb ik wat grote decoraties aangebracht, zoals een grote ponsrand en tandwielen. 


Op de tag achter het plaatje heb ik nog niets gezet, dit vul ik pas in als de kaart zijn bestemming heeft. 


Voor het kleuren heb ik de volgende markers gebruikt:
Huid: E0000-000-21-11-R22
Haren Edwin E50-51-53, Tilda E37-33-50
Kleding:
 jeans blauw B91-93-95, groen BG90-93-96, rood R32-35-59
Schoenen E31-33-35
Strand E50-51-53
Zee C4,B91-93
Wolken C00-1-2
Lucht B0000-00

10 opmerkingen:

Margreet zei

Wat prachtig kaartje.
En super mooie kleuren
Groetjes Margreet

Marie-Anne zei

Wat een schitterende kaart!

Marie-Anne

corryskaart zei

wat een geweldig mooie kaart met zoveel leuke en mooie details
groetjes van corry

Margreet zei

Wat een schitterend tafereeltje heb je gemaakt, Diny!
xxx Margreet

gré zei

de kaart is heel leuk
en een heel goeie uitleg

groetjes gré

arjette zei

Wat een geweldig leuk kaartje weer zeg, heel mooi!!!!
Veel succes voor het nieuwe team!!!

gr. arjette.

Gea zei

Een prachtige kaart! En wat een leuk idee om die radertjes als achtergrond te gebruiken, dat ga ik onthouden!
Groetjes gea

Yvonne zei

Geweldig, dat moet een heel werk geweest zijn! Het resultaat is er dan ook naar echt prachtig.
liefs Yvonne

Angélique zei

Hoi Diny, allereerst bedankt weer voor de leuke workshop! Dit kaartje had je niet meegenomen toch? Hij is erg leuk geworden.
Fijn weekend. Groetjes Angelique

Tinie zei

Wat een juweeltje, ziet er super gaaf uit!!!

Groetjes Tinie