NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 15 april 2012

Hiep hiep hoera, we gaan haren kleuren



Hallo Copic fans,

Het is vandaag weer mijn buurt om jullie een tutorial te laten zien, ik ga jullie in het volgende filmpje laten zien hoe ik de haren heb gekleurd van de bovenstaande kaart.
Heb bewust een keuze van 4 kleuren gekozen en voor krullend haar daar dit voor jullie het duidelijkst is denk ik, maar als jullie willen zal ik volgende keer een filmpje maken met meer kleuren en lange lokken haar. 


Hoop dat jullie het duidelijk hebben kunnen volgen, mocht het toch niet helemaal duidelijk zijn laat het even weten.


De digi is van "Make it Crafty" is verder gekleurd met groen en geel, dat staat altijd wel goed bij dat rode haar.


Gebruikte kleuren :
Haar - E59, E19, E08, YR14
Gezicht - E11, E00, E000
De groene kleur - T6, YG99, YG95, YG91, YG00
De gele kleur - E17, E13,Y17, Y21, E50

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met dit filmpje en bij vragen of verzoekjes laat het ons weten.

Liefs Wenda

27 opmerkingen:

Sinikka zei

Geweldig gekleurd. gave digi en een top uitleg.
Gr. Sinikka

Margreet zei

Wat super mooi gekleurd.
Bedankt voor de uitleg
Groetjes Margreet

corryskaart zei

hoi wenda
wat ben je toch een kanjer met het inkleuren heel hartelijk dank voor de prachtige en duidelijke uitleg, en nu maar heel heel veel oefenen!!
groetjes van corry

Jolanda zei

Zooo echt gaaf. Vind rood haar toch altijd wel mooi maar dit is schitterend gedaan. Hartstikke bedankt voor de uitleg.
Groetjes van Jolanda

Lia zei

Geweldig mooi ingekleurd die lange lokken,
groetjes Lia

Samantha zei

Een hele duidelijke tutorial waarin je goed laat zien hoe je haren inkleurt. Helemaal top! Bedankt daarvoor, ga vanmiddag gelijk oefenen met deze kleurencombi :)
Groetjes, Samantha

Diny Sprakel zei

Hallo Wenda, fijn dat je je super haren met ons wilt delen, Wat zullen we oefenen om jouw techniek onder de knie te krijgen. Bedankt voor de duidelijke uitleg,
Groet Diny

Astrid zei

Hoi Wenda, wat geweldig dat je jouw techniek met ons wilt delen, helemaal geweldig, jij kleurt de haren altijd zo mooi in, super hoor.
Ik ga er zeker mee aan de slag :)

liefs Astrid

Anja Zom zei

Wat een mooie duidelijke uitleg bedankt!

Groetjes van Anja

Marianne Schut zei

Wauw Wenda, wat een kleurtalent ben jij toch! Wat moet het geweldig zijn als je zo kan kleuren, ik heb vol bewondering naar het filmpje zitten kijken. Bedankt voor het delen! Super leerzaam en zeer inspirerend. Van mij mogen er vaker dit soort filmpjes komen hoor! Groetjes Marianne

Marian zei

Super je kaart en het filmpje prachtig gemaakt Bedankt
Groetjes

Juanita zei

Super mooi die haren, en de uitleg is ook fantastisch. Hartstikke bedankt.
Liefs Juanita

Frouwke zei

Prachtig, dank je wel voor de heldere uitleg!

Sonia zei

Just wonderful card!
Hugs,
Sonia

Margreet zei

dank je wel voor de duidelijk tutorial, Wenda....ga het meteen uitproberen....zou een tutorial kleuren van lange lokken ook heel erg op prijs stellen!
xxx Margreet

Yvonne zei

Wauw zeg wat een schitterende kaart en een geweldige tutorial. Zeker heel leerzaam. Zou inderdaad graag nog meer haar technieken willen zijn.
Handige fijn deze filmpjes is dat je ze steeds weer opnieuw kunt bekijken, als je het even niet meer weet.
liefs Yvonne

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart met prachtige kleuren.

groetjes karin

freubel4u zei

Super!!! Ik vind de uitleg heel duidelijk. Ook zou ik het heel fijn vinden als er een tutorial met lange haren met jouw uitleg wordt gegeven. Zou helemaal geweldig zijn!!! Groetjes

freubel4u zei

Super!!! Ik vind de uitleg heel duidelijk. Ook zou ik het heel fijn vinden als er een tutorial met lange haren met jouw uitleg wordt gegeven. Zou helemaal geweldig zijn!!! Groetjes

freubel4u zei

Super!!! Ik vind de uitleg heel duidelijk. Ook zou ik het heel fijn vinden als er een tutorial met lange haren met jouw uitleg wordt gegeven. Zou helemaal geweldig zijn!!! Groetjes

Brenda zei

hoi Wenda!
wat geweldig mooi. ik ben vandaag met dezelfde afbeelding bezig geweest maar is lang niet zo mooi als bij jou. nu kan ik goed oefenen met deze film . dank je wel. groet Brenda

Tinie zei

Wat ontzettend goed uitgelegd, prachtig die combinatie van copics!!

Groetjes Tinie

Gea zei

Dankjewel voor de duidelijke uitleg! Deze techniek ga ik echt wel oefenen!
Groetjes Gea

Diny Sprakel zei

Hallo Wenda, je bewijst met deze tutorial dat ik niet voor niets altijd zo opschep over jouw kleurtechnieken. Wat veel reacties en de vraag naar meer. Daar kun je nu niet meer onderuit, dat wordt een video over lange haren.
Neem rustig de tijd. Ik wil iedereen nog even vragen of ze zich wel realiseren hoeveel uren er in de opname en verwerking van een video gaan zitten. (ik heb me laten vertellen wel zes uur)
Daarom Wenda bedankt,
groet Diny

*mieke* zei

Enorm bedankt voor deze leuke tutorial! Ik ga het zeker ook uitproberen...en kijk uit naar een filmpje over lange haren!
Liefs Mieke

Cathy zei

Prachtig ingekleurd en superleuke kaart!!!

creacora zei

Geweldig deze tutorial wat leerzaam zeg ben nu al benieuwd naar de stijle haren want ook dat zou ik graag eens zien deze is in ieder geweldig leerzaam super bedankt Wenda !!

Groetjes Cora