NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 6 april 2012

Dream a Little Dream



Hoi allemaal,

Ook vandaag mag ik jullie weer een kaart van mijn hand laten zien. Ik heb gekozen voor 1 van mijn lievelingskleuren, paars. Op zondagmorgen heerlijk zitten kleuren met het zonnetje lekker in mijn hobbyhok. De temperatuur is wel 10 graden minder dan vorige week. brrrrr... geef mij de warmte maar!
De foto is door de zon wel enigzins overbelicht, maar ik hoop dat jullie mij dat vergeven.

De tekststempel komt uit een set die ik van een vriendin uit Amerika gekregen heb.
De ingekleurde afbeelding is van Christina Dee met de naam Lil Victorian Lylah.

Hier zie je dat ik het onderste gedeelte van de jurk aan het kleuren ben met de 3 paarstinten
V09, V17, V25


Het achtergrondpapier is van Wild Rose Studio, Floral packs.



Hier zie je de afbeelding compleet ingekleurd
De gebruikte kleuren:
 voor de paraplu YG63, YG67, YG45 en BG96
Jurk: V09, V17, V25
geel/oranje strik bloemetjes: YR23, YR02, Y00
haar: N5 en N3
Huidskleur: E000, E01,E11 en R20
Ik heb helaas geen foto van de gebruikte kleuren, maar ze staan hierboven wel beschreven.
Bedankt voor het kijken, en alle reacties, erg leuk om te lezen.

Groetjes Brenda

11 opmerkingen:

Unknown zei

hello,
ik ben eigenlijk niet voor de kleur paars ,maar je overtref mij met deze prachtige kleur .het is een prachtige kaart geworden
veel liefs van marcelline

Gea zei

Mooie kaart, en wat een mooie stempel ook! Ik vind je plooien prachtig.
Groetjes Gea

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart prachtig hoe je die plooien hebt gekleurd.

groetjes karin

gré zei

een hele mooie kaart
en bedankt voor de uitleg
groetjes gré

Tinie zei

Wat is deze weer geweldig mooi ingekleurd, prachtige kleuren trouwens!!!

Groetjes Tinie

Diny Sprakel zei

Hallo Brenad, erg mooi gekleurd, prachtige plooien heb je gemaakt,
fijne pasen. Groet Diny

henny zei

hoi brenda..

super mooi ingekleurd.

groetjes henny

Marian zei

Ziet er weer prachtig uit en de kleuren geweldig
Groetjes

Frouwke zei

Prachtige kaart, en oh zo mooi weer ingekleurd!
Prettige paasdagen!

Sinikka zei

WAUW, die is gaaf.
Super ingekleurd.
Gr. Sinikka

Helga zei

Hi Brenda,
Dank je wel voor je kaart en uitleg. Vind je techniek super !
Gr,
Helga