NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 4 augustus 2011

Wil je een set met 36 Sketch Markers winnen

Hallo, 

op de Facebook pagina van Copic Marker kun je meedoen aan een loterij, waarbij je een set met 36 sketch markers kunt winnen. Volg deze link en vul je gegevens in, dan loot je mee.
we wensen je veel succes.
Copic Benelux Blogteam

5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

nou ik heb me aangemeld voor deze prachtige set copic markers.
wat een leuk en prachtig idee.

groetjes karin

Judith Slegers zei

Hoi Diny
Nee toch kun je dit winnen?? IIK IIK !! wil zeker meedoen!!!!
Als ik er nog iets voor moet doen, dan zeg je het maar!

Groeten Judith

marcelline zei

hallo diny
ik wil eens meedoen
veel liefs van marcelline

THERESA zei

On my way, wow, yummy..........:))
lotsa luv

THERESA zei

Ok, only see now, my country cannot enter, bummer, sorry, enjoy.......:))
From South Africa!
lotsa luv