NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 8 augustus 2011

Achtergrond techniek met Copic Markers en Activator

Hallo, 
vorige week heeft Lydia op het CopicMarkerEuropablog laten zien dat je met de Copics en de nieuwe Activator achtergronden en stempelafdrukken kunt maken. Als je het gemist hebt, hier is de link naar het bericht., ze laat het duidelijk zien in een video. Ik heb enkele voorbeeldkaarten met deze techniek gemaakt, die laat ik je hier zien.
Bij dit voorbeeld heb ik de volgende kleuren gebruikt: 
V01-04-06-09
YG 21-25

De stempel lag in mijn voorraad, merk onbekend bij mij. Voor de swirls en de bloem zijn Magnolia stansjes gebruikt. Het label is gemaakt met Go Kreate label-stansjes.
Bij deze kaart heb alleen met de paarse kleuren gewerkt, de tekststempel is van Inkadinkado een sheet met veel teksten in mooie lettertypes.
Ook dit zijn weer eens wat andere kaarten dan je van me gewend bent, maar ik wil je laten weten dat je met je Copics veel meer kunt dan alleen het inkleuren van een stempelafdruk. Je hebt geen aparte flesje met alcoholinkt nodig, alles doe je met je marker. Dit is een van de vele redenen waarom ik zo blij ben met mijn Copic Markers en ik ze dan ook iedereen kan aanbevelen. Ik wil jullie nog een keer op het hart drukken om series te kopen van drie markers uit een natuurlijke menggroep. B.v. R81-85-89. Je hoeft niet alle groepen te hebben, maak een keuze uit die kleurgroepen die je mooi vindt. Als je goed kijkt op de verschillende blogs, dan zie je dat blogeigenaar vaak dezelfde kleurgroepen gebruikt. Ieder heeft zo een aantal groepen die favoriet zijn. Investeer daar je geld in en koop niet uit elke groep een losse marker, daar kun je bij onze technieken niet veel mee.Genoeg wijze lessen.
Als jullie een kaart gemaakt hebben in deze techniek,zet dan een link naar die kaart in je reactie onder dit bericht, ik ben benieuwd naar jullie creaties.
Groet Diny

12 opmerkingen:

Hetty zei

Erg leuk dit! En een mooi kaartje.

Cyrillia zei

So lovely!

Margreet zei

mooie kaartjes en dank voor de tip!
xxx Margreet

Marlieke zei

jeetje, ziet er mooi uit zeg. zie mezelf het alleen nog lang niet doen, haha.

Wilma24 zei

wauw wauw wauw wat is dit mooi diny wat is hij mooi
ben er gelijk verliefd op

liefs wilma

Miranda zei

Hoi Diny, gave achtergrond techniek, must give it a try......groetjes Miranda

Lorraine zei

Absolutely beautiful cards.

Marion E. zei

Wat een prachtige kaarten, en heerlijk om te zien dat je meer met de markers kunt! Super mooi. En ook je "Wijze les" waardeer ik zeer want dat ik wat starters vaak niet weten.
Dank je wel Diny!
Groetjes
Marion

Tinie zei

Heel bijzonder!!! Ik heb het filmpje net even bekeken, wordt goed uitgelegd, prachtig resultaat!!

Groetjes Tinie

TrineH zei

Hello Diny :)
Thank you very much for the great Copic class in Oslo today. I learned so much and you truly inspired me to work a lot more with my copic coloring.

THANK YOU VERY MUCH :)

Hugs, Trine :)

Pinkllilac zei

Love your card Diny, all the details are so fabulous, so beautifully.
Hugs Linda

America zei

amazing details, techniques and fantastic use of color.