NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 12 juni 2011

De schijnwerper op Angelique

Hallo, 
We willen vandaag graag Angelique Kramer in het zonnetje zetten.

Elk jaar organiseert de Europese importeur van Copic Markers, de firma Holtz.GmbH in Wiesbaden een wedstrijd, waarbij de omslag van een Copic Markerpad versierd moet worden. Hier doen mensen aan mee die goed kunnen tekenen en kleuren. 
Hier kun je de inzendingen bewonderen:
Bij de winnaars (troostprijs) hoort dit keer ook een Nederlands blogger Angelique Kramer, beter bekend in stempelland als Sliekje heeft een prijs gewonnen. Zij tekent ook veel digi's die je gratis van haar blog kunt halen. 
Sliekje namens het Copic-team van harte proficiat!
Zij heeft me ook al eens een prachtige gekleurde tekening toegestuurd, die zal ik hier ook eens laten zien. Zo knap gedaan, wat een gave als je zo kan tekenen.
Hier is haar markerpad.
Hieronder zie je een tekening die ze helemaal met Copics heeft gemaakt.

8 opmerkingen:

Margreet zei

wow....proficiat voor Sliekje...prachtig werk en dat is dan een troostprijs???...de onderste afbeelding lijkt wel een schilderij, zo mooi!
xxx Margreet

Tinie zei

Wat geweldige tekeningen en geweldig ingekleurd, ga morgen eens op haar blog kijken, gefeliciteerd!!!

Groetjes Tinie

*mieke* zei

Wauw... Een afdrukje inkleuren heb ik al moeite mee dus dit is voor mij echt een kunstwerk!
Ik ga ook een kijken...
Groetjes Mieke

Hetty zei

Geweldig! Wat mooi als je zo kan tekenenen!

Sliekje zei

Hallo allemaal,

dank je wel dat ik met mijn werk op het Copicblog mag staan!
En dank je wel voor alle complimenten :)
groetjes Sliekje en katjes

Marion E. zei

Wat ontzettend knap en mooi gemaakt!!! Wat kun jij ontzettend mooi kleuren! Ga je in mijn blogrol zetten. Geniet van je gewonnen prijs hoor!
Lieve groetjes
Marion

Yvonne zei

geweldig mooi gedaan hoor!!!!en gefeliciteerd met je prijs
en als dit een troostprijs waard is dan zal de hoofdprijs me wel helemaal doen verbazen.

Erna zei

Jeetje practig gedaan hoor en gefeliciteerd natuurlijk ook.
Leuk om is tekeningen te zien met copics ipv afdrukjes.

Groetjes Erna