NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 8 februari 2011

Een kleine enquete

We hebben een vraagje aan jullie, zoals jullie misschien al hebben gezien staat er een poll in de sidebar. De kans bestaat dat we iets gaan organiseren op het ARTSpecially event te Zeist voor de volgers van dit blog. Uiteraard willen we graag weten of hier animo voor is, jullie moeten dan denken aan een kleine worskshop, attentie, alles ligt nog open. Dus doe ons een plezier en vul die poll zo snel mogelijk in, het event is al op 16 en 17 April.

2 opmerkingen:

siny zei

sorry wou graag komen maar ik kom in februari een week naar nederland.
Groetjes uit zwitserland
Siny

Mignonnn zei

Ik weet nog niet welke dag maar ik zal er zijn.

Groetjes
Mignon