NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 16 mei 2010

En de winnaar is...


Hoi Copic Fans
We hebben alle stemmen geteld en we mogen Hilde feliciteren met de 3 Copic Sketch markers naar keuze. Hilde mail ons even je drie gewenste kleur nummers door plus je adres gegevens, dan mailen wij dit door aan de importeur. Die zorgt er dan voor dat jij je 3 markers thuis gestuurd krijgt. Voor de rest willen wij iedereen bedanken die meegedaan heeft.
Groetjes :
Copic Team Nederland

8 opmerkingen:

Anneke zei

Gefeliciteerd hilde!
Je hebt ze verdient!
veel kleurplezier ;)
Groetjes Anneke

Roelie zei

Hilde gefeliciteerd! Veel plezier met je markers... groetjes Roelie

Lia zei

Hoera Hilde is de winnares!!!!!!!

Gefeliciteerd meid!!!!

groetjes Lia

Wilma zei

Whoowhoo! Gefeliciteerd Hilde!

Yvonne's cardcorner zei

Hallo Hilde,
Ik neem aan dat je nog wel even kijkt onder de reacties! Ik wil je graag even feliciteren met je leuke prijs!
groetjes Yvonne

angelique zei

Yesss Hilde, van harte gefeliciteerd hoor! Veel plezier alvast met de markers!

creacora zei

gefeliciteerd meis dik verdient je taart is schitterend !!!!

groetjes cora

hildedewilde zei

yippie!!! super! Ik wil graag iedereen die op me gestemd heeft hartelijk bedanken! Dit is echt wel erg leuk!!!
gr, en nogmaals bedankt allemaal, hilde